Aktualności
SEO w pewnych obszarach jest subiektywne. Każdy specjalista ma wypracowany swój dekalog funkcjonowania. Przedstawiamy elementy, na które warto zwrócić szczególną uwagę prowadząc swoje działania. Czytaj dalej
Od dłuższego czasu zastanawiasz się, czy to dobry pomysł. Byłeś przyzwyczajony do swojego operatora, a teraz czujesz się tak, jakbyś miał go zdradzić. Pojawiające się oferty na rynku są jednak znacznie bardziej kuszące i perspektywa płacenia mniejszych rachunków oraz... Czytaj dalej
Odbywająca się co roku konferencja TED od lat jest przestrzenią do dzielenia się ideami, które w ten lub inny sposób mogą zmienić świat. Nic dziwnego, że firma IBM wraz z fundacją X Prize wybrały właśnie to miejsce, by ogłosić swój najnowszy konkurs „IBM Watson A.I.... Czytaj dalej
Pomimo popularności pojęć „generowanie leadów” i „content marketing” brakuje danych dotyczących tych praktyk wśród firm B2B w Polsce. Z tego względu we współpracy z generujleady.pl stworzyliśmy raport „Stan Marketingu B2B w Polsce 2015”. Pomysł na zbadanie stanu... Czytaj dalej
Regularnie staram się czytać zagraniczną prasę, portale czy blogi dotyczące eventów. Zaglądam tam z czystej ciekawości ale też z głodu wiedzy eventowej – to niesamowite, że wciąż go mam Julius (chociaż publikujących tak osób jest ostatnio coraz... Czytaj dalej
Do Polski wchodzi Storytel. Szwedzki serwis oferuje dostęp do tysięcy audiobooków online. Marka zrewolucjonizowała sposób konsumpcji książek w Skandynawii. Kolej na polskiego czytelnika? Co Polacy myślą o audiobookach i czy są gotowi na innowacje? Czytaj dalej
Większość z nas bez wstydu przyznaje, że czuje uzależnienie od swoich smartfonów. Taka deklaracja zdaje się dziś niczym zaskakującym. Trudno bowiem nie czuć przywiązania do urządzenia, które jest dla nas komunikatorem, nawigacją, aparatem fotograficznym, portfelem czy... Czytaj dalej
Większość z nas bez wstydu przyznaje, że czuje uzależnienie od swoich smartfonów. Taka deklaracja zdaje się dziś niczym zaskakującym. Trudno bowiem nie czuć przywiązania do urządzenia, które jest dla nas komunikatorem, nawigacją, aparatem fotograficznym, portfelem czy... Czytaj dalej
Rozpoczyna się kolejna, ósma już edycja konkursu na najlepszą kampanię społeczną. Wszyscy zainteresowani udziałem mogą przesyłać swoje zgłoszenia przez kolejne cztery tygodnie. Ogłoszenie wyników odbędzie się podczas uroczystej gali pod koniec maja. Czytaj dalej
Jak administracja publiczna może wspierać środowisko startupów? Na czym polega kreatywność w biznesie? Czy polskie firmy chętnie inwestują za granicą? Gościem Krzysztofa Bulskiego w #BRIEFmorning dziś rano był Konrad Latkowski, Startup Poland. Czytaj dalej
SARE, spółka z branży komunikacji internetowej i marketingu online, zadebiutowała 15-go lutego na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Dzisiaj uchyla nam rąbka tajemnicy jak osiągnąć tak dobre wyniki oraz przede wszystkim, co zamierza z osiągniętym sukcesem... Czytaj dalej
Jak można dziś w kilku zdaniach scharakteryzować polski rynek startupów? Gdzie szukać wsparcia, gdy zakładamy własny biznes? O rozwianie naszych wątpliwości poprosiliśmy Borysa Musielaka, założyciela i prezesa firmy Filmaster, a także współzałożyciela Reaktora oraz... Czytaj dalej
Czy zdobycie dużej liczby obserwujących w krótkim czasie jest możliwe? Jak tego dokonać? Czego się wystrzegać? Na te i inne pytania odpowiadają Rafał Myśliński i Kamil Natil w case study swojej marki English Rebels. Czytaj dalej
Czy polskie prawo jest przyjazne dla startupów? O czym warto pamiętać zakładając firmę? Jak zabezpieczyć się przez konfliktami w biznesie? Gościem Krzysztofa Bulskiego w #BRIEFmorning był mecenas Piotr Bartecki, Kancelaria SCBP. Czytaj dalej
Ostatnie rewelacje z firmy Google wywołały niemałe poruszenie. Sierpniowa rewolucja w Mountain View zaskoczyła wielu, a temat przez wiele dni nie znikał z mediów. I choć komentatorzy wydarzeń nie byli zgodni co do tego, jakie będą konsekwencje założenia spółki... Czytaj dalej