Aktualności
Nowa nazwa, nowe kategorie, sprawdzone zasady. Ruszyła 11. edycja konkursu dla polskiej blogosfery „Gala Twórców - Blog Roku i Video Roku”. Zgłoszenia przyjmowane są do 23 lutego br., a laureatów konkursu poznamy 18 marca. Czytaj dalej
Sportowcy rywalizację mają we krwi. Czy podobnie podchodzą do współzawodnictwa rynkowego? O stale przybierającej na sile modzie na crossfit, rozwoju rynku fitness oraz o tym, jak połączyć sportową pasję z prowadzeniem własnego biznesu, opowiada Jakub Szweryn,... Czytaj dalej
Sportowcy rywalizację mają we krwi. Czy podobnie podchodzą do współzawodnictwa rynkowego? O stale przybierającej na sile modzie na crossfit, rozwoju rynku fitness oraz o tym, jak połączyć sportową pasję z prowadzeniem własnego biznesu, opowiada Jakub Szweryn,... Czytaj dalej
Rozpoczynamy nowy cykl "Prawna ochrona marki”. Dziś zapraszamy do lektury tekstu "Zarządzanie wartością marki, czyli dlaczego jest to jedno z najważniejszych aktywów przedsiębiorstwa?”, autorstwa dr Anny Sokołowskiej-Ławniczak, która mówi, o czym warto pamiętać, aby... Czytaj dalej
Rozpoczynamy nowy cykl "Prawna ochrona marki”. Dziś zapraszamy do lektury tekstu "Zarządzanie wartością marki, czyli dlaczego jest to jedno z najważniejszych aktywów przedsiębiorstwa?”, autorstwa dr Anny Sokołowskiej-Ławniczak, która mówi, o czym warto pamiętać, aby... Czytaj dalej
Myli się ten, kto określa event, jako działanie polegające na przygotowaniu wydarzeń promocyjnych. Dlaczego jest w błędzie? Bo obecnie event jest formą promocji i kreowania wizerunku, a nawet pewnego rodzaju filozofią. Co więcej zmienia o 180 stopni komunikację z... Czytaj dalej
Są takie marki, z którymi łączą konsumentów silne, pozytywne relacje. Są też takie, którym, mimo wielu starań, nie udaje się zdobyć serc klientów. Co odróżnia jedne od drugich? Co sprawia, że niektórym, wybranym brandom konsumenci co raz wyznają miłość? I co właściwie... Czytaj dalej
Są takie marki, z którymi łączą konsumentów silne, pozytywne relacje. Są też takie, którym, mimo wielu starań, nie udaje się zdobyć serc klientów. Co odróżnia jedne od drugich? Co sprawia, że niektórym, wybranym brandom konsumenci co raz wyznają miłość? I co właściwie... Czytaj dalej
Prawo Moore’a, sformułowane przezeń w 1965 roku, jeszcze do niedawna było traktowane w branży technologicznej niemal jako prawda absolutna. Tymczasem wiele wskazuje na to, że wkrótce ten stan rzeczy może się zmienić – światowy przemysł krzemowy w przyszłym miesiącu... Czytaj dalej
Prawo Moore’a, sformułowane przezeń w 1965 roku, jeszcze do niedawna było traktowane w branży technologicznej niemal jako prawda absolutna. Tymczasem wiele wskazuje na to, że wkrótce ten stan rzeczy może się zmienić – światowy przemysł krzemowy w przyszłym miesiącu... Czytaj dalej
Czego warto wystrzegać się, kiedy sięgamy po sponsoring sportowy i co w tym narzędziu komunikacji jest najważniejsze? Przeczytacie o tym w zestawieniu grzechów głównych wg Anny Gogacz, General Manager w Agencji Allegro. Czytaj dalej
Czego warto wystrzegać się, kiedy sięgamy po sponsoring sportowy i co w tym narzędziu komunikacji jest najważniejsze? Przeczytacie o tym w zestawieniu grzechów głównych wg Anny Gogacz, General Manager w Agencji Allegro. Czytaj dalej
Jak budować i mierzyć zaangażowanie pracowników w życie firmy? Czy #ResultOnlyWorkEnvironment jest możliwy? Gościem Krzysztofa Bulskiego w BRIEFmorning dziś rano był Paweł Leks, CEO emplo. Czytaj dalej
Jak budować i mierzyć zaangażowanie pracowników w życie firmy? Czy #ResultOnlyWorkEnvironment jest możliwy? Gościem Krzysztofa Bulskiego w BRIEFmorning dziś rano był Paweł Leks, CEO emplo. Czytaj dalej
14 lutego jest nie tylko świętem zakochanych, lecz także idealnym okresem dla marketingowców. Mimo iż okres między Świętami Bożego Narodzenia, Nowego Roku a Wielkanocą uważany jest w e-mail marketingu za względnie martwy, to pojawiają się jednak dni, chociażby jak ten... Czytaj dalej