Aktualności
Fundacja Menedżerowie Jutra MOFFIN zaprasza do Krakowa na Come CloSeR Show 2016, cykliczne wydarzenie dające szansę na spotkanie ludzi zainteresowanych ideą CSR. Czytaj dalej
Organizacja Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD) udostępniła najnowszy raport dotyczący wysokości wydatków na badania i rozwój w ponad 40 krajach świata. Jak w tym zestawieniu prezentuje się Polska? Czytaj dalej
Organizacja Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD) udostępniła najnowszy raport dotyczący wysokości wydatków na badania i rozwój w ponad 40 krajach świata. Jak w tym zestawieniu prezentuje się Polska? Czytaj dalej
W nocy z niedzieli na poniedziałek odbył się jubileuszowy Super Bowl 50 2016, podczas którego Carolina Panthers zmierzyła się z Denver Broncos. Jednak dla wielu, szczególnie spoza USA, bardziej emocjonujące są nie same rozgrywki, ale spoty reklamowe wyświetlane w... Czytaj dalej
W nocy z niedzieli na poniedziałek odbył się jubileuszowy Super Bowl 50 2016, podczas którego Carolina Panthers zmierzyła się z Denver Broncos. Jednak dla wielu, szczególnie spoza USA, bardziej emocjonujące są nie same rozgrywki, ale spoty reklamowe wyświetlane w... Czytaj dalej
Ułatwiają życie mieszkańcom, napędzają gospodarkę, pozwalają zaoszczędzić czas i pieniądze, a także zapewniają niezwykłą przejrzystość informacji. Otwarte dane to prawdziwe bogactwo XXI w. Czytaj dalej
Ułatwiają życie mieszkańcom, napędzają gospodarkę, pozwalają zaoszczędzić czas i pieniądze, a także zapewniają niezwykłą przejrzystość informacji. Otwarte dane to prawdziwe bogactwo XXI w. Czytaj dalej
Jak sprzedać walentynki w social media? Czy wideo na Facebooku to dobry format reklamowy? Ile kosztuje reklama na Instagramie? Gośćmi Krzysztofa Bulskiego w #BRIEFmorning dziś rano byli Michał Łukasiewicz i Jacek Knopik z Catvertiser. Czytaj dalej
Już za kilka dni Walentynki, święto, które warto wykorzystać w swoich działaniach marketingowych. Przez najbliższe dni będziemy pokazywać, jak robią to inni. Być może zainspirujemy do podjęcia ciekawych i przede wszystkim skutecznych działań marketingowych. Dziś... Czytaj dalej
Już za kilka dni Walentynki, święto, które warto wykorzystać w swoich działaniach marketingowych. Przez najbliższe dni będziemy pokazywać, jak robią to inni. Być może zainspirujemy do podjęcia ciekawych i przede wszystkim skutecznych działań marketingowych. Dziś... Czytaj dalej
Dlaczego tzw. "marketing szeptany" stał się "marketingiem szemranym"? W jakim stopniu komunikacja nieformalna jest wykorzystywana przez firmy? Zapraszamy do lektury drugiej części wywiadu z dr Jolantą Tkaczyk z Katedry Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego, autorką... Czytaj dalej
Dlaczego tzw. "marketing szeptany" stał się "marketingiem szemranym"? W jakim stopniu komunikacja nieformalna jest wykorzystywana przez firmy? Zapraszamy do lektury drugiej części wywiadu z dr Jolantą Tkaczyk z Katedry Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego, autorką... Czytaj dalej
Sport i rywalizacja wpływają na kształt naszych społeczeństw od zawsze. Nic więc dziwnego, że powstają gry odpowiadające na potrzebę współzawodnictwa. E-sport, bo o nim mowa, miał swoje początki w Polsce w kawiarenkach internetowych, natomiast dziś mistrzostwa świata... Czytaj dalej
Sport i rywalizacja wpływają na kształt naszych społeczeństw od zawsze. Nic więc dziwnego, że powstają gry odpowiadające na potrzebę współzawodnictwa. E-sport, bo o nim mowa, miał swoje początki w Polsce w kawiarenkach internetowych, natomiast dziś mistrzostwa świata... Czytaj dalej
O czym mówi się w branży? Jakie obserwujemy trendy? Specjalnie dla Brief.pl Marek Molicki, ekspert firmy Gemius. Czytaj dalej