Aktualności
Trudno zamknąć całą wiedzę content marketingową na kilku stronach. Jego historia, narzędzia, kanały i strategia to temat na wiele książek lub też godziny szkoleń. Tymczasem zapraszamy do zapoznania się z infografiką, która, naszym zdaniem, może pomóc w uporządkowaniu... Czytaj dalej
Trudno zamknąć całą wiedzę content marketingową na kilku stronach. Jego historia, narzędzia, kanały i strategia to temat na wiele książek lub też godziny szkoleń. Tymczasem zapraszamy do zapoznania się z infografiką, która, naszym zdaniem, może pomóc w uporządkowaniu... Czytaj dalej
Silne marki miejsc nie są zasługą jedynie władz samorządowych, które na co dzień pracują na rzecz rozwoju miast i regionów. Duży wpływ na to, jak postrzegane są miejscowości mają także firmy i marki komercyjne. I nie chodzi tu tylko o umiejscowienie siedziby danej... Czytaj dalej
Silne marki miejsc nie są zasługą jedynie władz samorządowych, które na co dzień pracują na rzecz rozwoju miast i regionów. Duży wpływ na to, jak postrzegane są miejscowości mają także firmy i marki komercyjne. I nie chodzi tu tylko o umiejscowienie siedziby danej... Czytaj dalej
Czy możliwy jest sukces bez wcześniejszej porażki? Czy polscy przedsiębiorcy chętnie opowiadają o swoich porażkach? Jak skutecznie uczyć się biznesu na przykładzie cudzych błędów? Gościem Krzysztofa Bulskiego w #BRIEFmorning dziś rano był Jarosław... Czytaj dalej
Czy możliwy jest sukces bez wcześniejszej porażki? Czy polscy przedsiębiorcy chętnie opowiadają o swoich porażkach? Jak skutecznie uczyć się biznesu na przykładzie cudzych błędów? Gościem Krzysztofa Bulskiego w #BRIEFmorning dziś rano był Jarosław... Czytaj dalej
W ostatnich latach w Polsce mogliśmy obserwować rozwój narzędzi do monitorowania mediów społecznościowych. Oczywiście były wcześniej dostępne tego typu narzędzia, jednak dopiero niedawno zauważono ich pełny potencjał. Czytaj dalej
W ostatnich latach w Polsce mogliśmy obserwować rozwój narzędzi do monitorowania mediów społecznościowych. Oczywiście były wcześniej dostępne tego typu narzędzia, jednak dopiero niedawno zauważono ich pełny potencjał. Czytaj dalej
Dziś byłam Alicją. Alicją w Krainie Czarów po drugiej stronie lustra. Moją krainą był warszawski teatr. Litewska 3 to miejsce zabytkowe, magiczne, pełne ludzi z pasją. Wnętrza i ich bajkowe zakamarki odsłonił przede mną Kamil Sadowski pracujący, na co dzień w Teatrze... Czytaj dalej
Marcin Kryjom jest jednym z wyróżnionych w ubiegłorocznym zestawieniu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie magazynu „Brief”, w ramach którego doceniamy głównie twórcze podejście do biznesu. A tego Kryjomowi nie można odmówić. Przedstawiamy kolorystę i producenta,... Czytaj dalej
Marcin Kryjom jest jednym z wyróżnionych w ubiegłorocznym zestawieniu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie magazynu „Brief”, w ramach którego doceniamy głównie twórcze podejście do biznesu. A tego Kryjomowi nie można odmówić. Przedstawiamy kolorystę i producenta,... Czytaj dalej
Często narzekamy na to, że w szkole za dużo jest teorii, a za mało praktyki, że uczniowie nie nabywają potrzebnych umiejętności i doświadczeń, które pozwolą im odnaleźć się na rynku pracy. Są jednak takie przedsięwzięcia, które pozwalają już na poziomie liceum... Czytaj dalej
Często narzekamy na to, że w szkole za dużo jest teorii, a za mało praktyki, że uczniowie nie nabywają potrzebnych umiejętności i doświadczeń, które pozwolą im odnaleźć się na rynku pracy. Są jednak takie przedsięwzięcia, które pozwalają już na poziomie liceum... Czytaj dalej
Deutsche Bank opublikował coroczny "Portret Finansowy Polaków". Z raportu wyraźnie wynika, że coraz lepsza sytuacja finansowa Polaków wcale nie oznacza zwiekszenia zaineteresowania inwestowaniem, zaciąganiem kredytów czy nawet oszczędzaniem. Czytaj dalej
Miasto Łódź ogłosiło konkurs na logotyp Expo 2022 w Polsce. Projekty można nadsyłać do 19 lutego br. Autor najwyżej ocenionej pracy otrzyma 5 tys. złotych oraz propozycję podpisania kontraktu wartego 40 tys. złotych na przygotowanie rozszerzonej księgi znaku. Czy ta... Czytaj dalej