Aktualności
Jak sprawdzić czy content marketing jest skuteczny? Jak analizować dane, które w ten sposób gromadzimy? Jak i dlaczego warto monitorować sieć? O tym m.in. podczas szkolenia z Analityki, w ramach cyklu Content Marketing - poznaj, twórz, analizuj, sprzedawaj. Czytaj dalej
Jak działa telewizja w internecie? Skąd Jarosław Kuźniar czerpie inspirację do prowadzenia biznesu? Jak tworzyć content, który będzie wspierać rozwój biznesu i sprzedaż? Gościem Krzysztofa Bulskiego w #BRIEFmorning dziś rano był Jarosław... Czytaj dalej
W ciągu ostatnich lat mogliśmy zaobserwować ogromny rozwój mediów społecznościowych, które z roku na rok zdobywają coraz większy udział w e-marketingowym torcie. Czytaj dalej
Michael Dell pobił rekord świata. Założyciel i prezes firmy, która swego czasu grała pierwsze skrzypce na rynku producentów komputerów PC, zaoferował 67 mld dol. za spółkę EMC zajmującą się przechowywaniem danych. I choć można pomyśleć, że ta najdroższa w historii... Czytaj dalej
Gdzie powinny promować się polskie firmy, które prowadzą działalność na Ukrainie? Kontynuujemy wspólny cykl Brief.pl i Gemiusa, w którym prezentujemy przydatne dane dla polskich przedsiębiorców myślących o ekspansji na rynkach zagranicznych. Dziś pokazujemy jakie... Czytaj dalej
Gdzie powinny promować się polskie firmy, które prowadzą działalność na Ukrainie? Kontynuujemy wspólny cykl Brief.pl i Gemiusa, w którym prezentujemy przydatne dane dla polskich przedsiębiorców myślących o ekspansji na rynkach zagranicznych. Dziś pokazujemy jakie... Czytaj dalej
Coraz więcej osób przekonuje się, że kawa potocznie nazywana "plujką", może być zastąpiona znacznie lepszą alternatywą. Przekonuje ich do tego między innymi Sławomir Saran - barista, Mistrz Polski Barista 2008, ubiegłoroczny zdobywca 14. miejsca w London Coffee... Czytaj dalej
Coraz więcej osób przekonuje się, że kawa potocznie nazywana "plujką", może być zastąpiona znacznie lepszą alternatywą. Przekonuje ich do tego między innymi Sławomir Saran - barista, Mistrz Polski Barista 2008, ubiegłoroczny zdobywca 14. miejsca w London Coffee... Czytaj dalej
W 2015 r. brytyjscy eksperci wprowadzili zalecenie, by osoby wykonujące prace biurowe stały przez przynajmniej dwie godziny dziennie. Podobne zalecenia zostały wydane m.in. w Australii, Stanach Zjednoczonych. W Skandynawii 90 proc. pracowników ma dostęp do... Czytaj dalej
W 2015 r. brytyjscy eksperci wprowadzili zalecenie, by osoby wykonujące prace biurowe stały przez przynajmniej dwie godziny dziennie. Podobne zalecenia zostały wydane m.in. w Australii, Stanach Zjednoczonych. W Skandynawii 90 proc. pracowników ma dostęp do... Czytaj dalej
Jak sprawdzić czy content marketing jest skuteczny? Jak analizować dane, które w ten sposób gromadzimy? Jak i dlaczego warto monitorować sieć? O tym m.in. podczas szkolenia z Analityki, w ramach cyklu Content Marketing - poznaj, twórz, analizuj, sprzedawaj. Czytaj dalej
Jak sprawdzić czy content marketing jest skuteczny? Jak analizować dane, które w ten sposób gromadzimy? Jak i dlaczego warto monitorować sieć? O tym m.in. podczas szkolenia z Analityki, w ramach cyklu Content Marketing - poznaj, twórz, analizuj, sprzedawaj. Czytaj dalej
Według Michała Sadowskiego, współzałożyciela i prezesa Brand24, jednego z najszybciej rozwijających się narzędzi na polskim rynku monitoringu internetu, najważniejszą wartością w firmie jest otwartość. W rozmowie z magazynem „Brief” Sadowski wyjaśnia, jak przejawia... Czytaj dalej
Rok 2015 minął m.in. pod znakiem mobilnych aplikacji livestreamingowych. Najlepszym na to dowodem są najnowsze wieści od Facebooka – testowana od grudnia funkcja transmisji wideo na Facebooku została udostępniona wszystkim użytkownikom aplikacji mobilnej używającym... Czytaj dalej
Teza o tym, że rynek pracy przekształca się obecnie w rynek pracownika nabiera coraz większego znaczenia. W branży HR coraz trudniej o odpowiednich kandydatów. Ponad 30 proc. średnich i dużych polskich firm twierdzi, że nie jest w stanie znaleźć wykwalifikowanych... Czytaj dalej