Aktualności
Brak dbałości o dane to plaga wśród obecnych użytkowników technologii. W niepowołane ręce trafiają dziennie setki informacji. Utrata danych coraz częściej dotyczy urządzeń mobilnych. Czytaj dalej
Oto kolejny odcinek naszego cotygodniowego cyklu, w którym prezentujemy artykuły z prasy zagranicznej, które naszym zdaniem powinny zostać zauważone. Tym razem mowa o m.in. uważności, prokrastynacji, a także efekcie ubocznym rozwoju najnowszych technologii, który bywa... Czytaj dalej
Czy wiara może być źródłem sukcesu w biznesie? Czy w polskich firmach rozmawia się o wartościach? Jakie wartości są najważniejsze dla pracodawców a jakie dla pracowników? Gośćmi Krzysztofa Bulskiego w #BRIEFmorning dziś rano byli Michał Nowak, CEO Okaeri Consulting... Czytaj dalej
Kawa – wielu nie wyobraża sobie bez niej poranka, dla innych zaś stała się pasją i stylem życia. Do Polski dotarła jej trzecia fala, a wraz z nią dripy, Chemexy i AeroPressy. Jak w związku z tą rewolucją prezentuje się polski rynek kawowy? Czy często odwiedzamy... Czytaj dalej
Szlak Wody, Przemysłu i Rzemiosła TeH2O w Bydgoszczy otrzymał główną nagrodę w konkursie na najlepszą destynację zrównoważonej turystyki kulturowej organizowanym przez Europejską Sieć Turystyki Kulturowej. Koncepcję rozwoju i promocji szlaku opracowała agencja... Czytaj dalej
Coca-Cola Polska uruchamia interaktywny magazyn Coca-Cola Journey, który zastępuje dotychczasowy serwis internetowy firmy. Czytaj dalej
Poznaj szczegółowo zmiany jakie niesie za sobą nowa perspektywa unijna na lata 2014-2020. Dowiedz się jak skorzystać z innowacyjnych narzędzi szkoleniowych. Zagadnienia przybliżają eksperci z firmy MCS. Czytaj dalej
Prowly pozyskuje kolejną rundę finansowania. Inwestorami są Internet Ventures FIZ - fundusz zarządzany przez Grupę Private Equity Managers oraz Bluerank - agencja marketingu online. Projekt otrzyma środki na ekspansję zagraniczną w kwocie do 4,5 mln zł. Czytaj dalej
No i proszę – branża eventowa w Polsce ma się coraz lepiej. Przybywa nam spotkań a do mam nadzieję cyklicznych właśnie dołącza Evential czyli Forum Branży Eventowej jakie odbył się w połowie stycznia 2016 w Centrum Targowo – Kongresowym MT Polska. Duże zainteresowanie... Czytaj dalej
Co to jest start-up społeczny? Czy przedsiębiorczość społeczna może być dochodowa? Jak wykorzystać technologię do skalowania projektów społecznych? Gościem Krzysztofa Bulskiego w #BRIEFmorning dziś rano była Paula Bruszewska, Prezes Zarządu Social... Czytaj dalej
Przedstawiamy kolejną część na temat AdWords. Tym razem odpowiadamy na pytanie w jaki sposób wypromować aplikację mobilną i pozyskać nowych użytkowników oraz jak Google zamierza jeszcze bardziej zadbać o reklamy na urządzeniach przenośnych. Tłumaczymy także czym jest... Czytaj dalej
Jak projektując logo, ukraść uwagę odbiorców? Sposób jest prosty – wystarczy dobry pomysł, wyobraźnia, element zaskoczenia i zainteresowanie potencjalnych klientów ma się w kieszeni. Przywłaszczenie uwagi często jest tak silną pokusą, że idzie w parze z... Czytaj dalej
Gdy na przełomie minionego już 2015 i bieżącego 2016 roku przygotowywaliśmy zestaw tematów, którym zamierzamy przyglądać się w ciągu najbliższych dni, tygodni i miesięcy, okazało się, że mamy nie lada kłopot… Jest przynajmniej kilka wątków, które ze względu na swoją... Czytaj dalej
„Sukces w sharing economy – jak go definiować i mierzyć?” – pod takim hasłem 28 stycznia br. w Warszawie odbędzie się drugie spotkanie networkingowe reprezentantów ekonomii dzielenia się w Polsce. Czytaj dalej
Statystyki pokazują, że 50% użytkowników internetu co najmniej raz dziennie ogląda telewizję jednocześnie przeglądając informacje na smartfonie czy tablecie. Przerwa reklamowa wydaje się być idealnym momentem, aby zerknąć na wyświetlacz mobilnego urządzenia. Pierwszy... Czytaj dalej