Aktualności
Jak budować obecność marki w internecie za pomocą video? Na czym zarabiają youtuberzy w Polsce? Jakie trendy warto śledzić i jaka jest przyszłość video w sieci? Gościem Krzysztofa Bulskiego w #BRIEFmorning dziś rano był Jacek Gadzinowski. Czytaj dalej
Rynek streamingu muzyki coraz bardziej nasyca się, w związku z czym najwięksi gracze, tacy jak Spotify, Tidal, Deezer czy Apple Music nieustannie poszukują dodatkowych możliwości monetyzacji oraz pozyskania nowych użytkowników. Jednym z pomysłów na osiągnięcie celu... Czytaj dalej
Dorota Sakowska i Marta Niedźwiecka, założycielki „kolektywu” Pussy Project i sklepu Sexshop-dlakobiet.com.pl, postanowiły zająć się edukowaniem osób dorosłych w kwestii seksualności z ukierunkowaniem na kobiety. Przypominamy laureatki rankingu 50 najbardziej... Czytaj dalej
Poznaj priorytety unijne w perspektywie na lata 2014-2020, dowiedz się jak rozpocząć współpracę między nauką a biznesem i gdzie szukać wsparcia w tych działaniach? Czytaj dalej
Sebastian Pańczyk – reżyser, ilustrator i designer współpracujący na wyłączność z Platige Image i należącym do niego kreatywnym studiem produkcyjnym Dobro w styczniowym numerze Brief opowiada o tym, jak wygląda proces tworzenia brand hero. Zapraszamy do obejrzenia... Czytaj dalej
Gdy rozmowa dotyczy startupów, wciąż rzadko mówi się o Francji. To państwo znacznie częściej jest wspominane przy okazji dyskusji o modzie, wykwintnej kuchni czy atrakcjach turystycznych w Europie, które warto zobaczyć. Tymczasem od kilku lat kraj nad Loarą podejmuje... Czytaj dalej
Poznaj priorytety unijne w perspektywie na lata 2014-2020, dowiedz się jak rozpocząć współpracę między nauką a biznesem i gdzie szukać wsparcia w tych działaniach? Czytaj dalej
Poznaj priorytety unijne w perspektywie na lata 2014-2020, dowiedz się jak rozpocząć współpracę między nauką a biznesem i gdzie szukać wsparcia w tych działaniach? Czytaj dalej
Jak sprawić aby nasze wydarzenie zapamiętano na dłużej? Jak wzbudzić emocję i efekt wyczekiwania na event w gościach? Jak wzmocnić ciekawość przy jednoczesnym owianiem tajemnicy wokół przedsięwzięcia? Wreszcie co powinien zawierać skuteczny event? O tym w pięciu... Czytaj dalej
„Taste the Feeling” rusza światowa kampania reklamowa Coca-Cola. Będzie ona promować nowy wizerunek Coca-Coli oparty na zdjęciach przedstawiających ludzi w zwykłych sytuacjach życiowych. Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny Brief był na prezentacji nowej kampanii.... Czytaj dalej
„Taste the Feeling” rusza światowa kampania reklamowa Coca-Cola. Będzie ona promować nowy wizerunek Coca-Coli oparty na zdjęciach przedstawiających ludzi w zwykłych sytuacjach życiowych. Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny Brief był na prezentacji nowej kampanii.... Czytaj dalej
Czy wystarczy dobry pomysł aby osiągnąć sukces w viedeo content markeitngu? Co jest najważniejsze przy tworzeniu tego rodzaju contentu? Jak go odpowiednio dystrybuować? Między innymi na te pytanie odpowiemy podczas szkolenia Video Content Marketing już 25.01 w... Czytaj dalej
Czy wystarczy dobry pomysł aby osiągnąć sukces w viedeo content markeitngu? Co jest najważniejsze przy tworzeniu tego rodzaju contentu? Jak go odpowiednio dystrybuować? Między innymi na te pytanie odpowiemy podczas szkolenia Video Content Marketing już 25.01 w... Czytaj dalej
Otrzymaliśmy dziś list prezentujący stanowisko środowiska coachów dotyczące odcinka zatytułowanego „Coaching – szarlataneria czy sposób na zmianę życia?”, który jest częścią cyklu „Świat się kręci”, wyemitowanego dnia 12 stycznia 2016 roku na antenie TVP 1. Ze względu... Czytaj dalej
Otrzymaliśmy dziś list prezentujący stanowisko środowiska coachów dotyczące odcinka zatytułowanego „Coaching – szarlataneria czy sposób na zmianę życia?”, który jest częścią cyklu „Świat się kręci”, wyemitowanego dnia 12 stycznia 2016 roku na antenie TVP 1. Ze względu... Czytaj dalej