Aktualności
Jak tworzyć opowieść dla swojej marki i jak sprzedawać treścią? Jak nauczyć się analizować internetowe trendy? Jak rozróżniać poszczególne zagadnienia związane z marketingiem treści? Zapraszamy na kolejne wydanie programu #KISZMASZ360, w którym gośćmi Grzegorza... Czytaj dalej
Kontynuujemy wspólny cykl Brief.pl i Gemiusa, w którym prezentujemy przydatne dane dla polskich przedsiębiorców myślących o ekspansji na rynki zagraniczne. Dziś pokazujemy jakie strony internetowe zyskiwały w ostatnim czasie na znaczeniu wśród rumuńskich internautów... Czytaj dalej
Często zdarza się, że na potrzeby współczesnych narzędzi, kanałów komunikacji czy oczekiwań konsumentów na nowo definiuje się stare metody działań. Nie inaczej jest w przypadku content marketingu, przed którym kolana zginają marketerzy całego świata, a wśród odbiorców... Czytaj dalej
Jaka jest przyszłość Twittera? Dlaczego Snapchat jest dobry dla blogerów? Jak w 2016 roku z mediów społecznościowych będą korzystać media? Gościem Krzysztofa Bulskiego w #BRIEFmorning był dziś Mikołaj Nowak. Czytaj dalej
Nowy rok rozgościł się już u nas na dobre. Tymczasem przypomnijmy sobie najważniejsze wydarzenia związane z ubiegłym rokiem, zarówno na rynku pracy, jak i w internecie oraz jakie trendy wywarły na nas największe znaczenie. Czy będą one miały znaczenie w roku... Czytaj dalej
Minął zaledwie tydzień nowego roku, a Ty już masz wrażenie, że możesz mieć problemy z dotrzymaniem danych sobie obietnic? Prezentujemy kilka aplikacji, które mogą pomóc Ci pozbyć się tego uczucia i wrócić na tory wyznaczone przez noworoczne... Czytaj dalej
Czym będzie żyć internet w roku 2016? Czego marki mogą nauczyć się od twórców internetowych? Czym jest Snapchat i dlaczego YouTube to w dalszym ciągu najlepsze miejsce dla twórców wideo w sieci? Gościem Krzysztofa Bulskiego w #BRIEFmorning był dziś Maciej... Czytaj dalej
Część osób skorzystało z wydłużonego weekendu, który dało wypadające w środę święto Trzech Króli. Jednak za chwilę trzeba będzie wrócić do codziennych, zawodowych obowiązków. A to może nie być takie łatwe, zwłaszcza, gdy urlop trwał więcej niż 3 dni. Według badań... Czytaj dalej
Jeszcze do 13 stycznia włącznie firmy mogą rejestrować dobre praktyki CSR realizowane w 2015 roku. Zgłoszenie i publikacja w Raporcie Forum Odpowiedzialnego Biznesu „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” jest zupełnie bezpłatna. Z przesłanych przykładów... Czytaj dalej
Jak stworzyć wartościową opowieść dla marki? Czemu warto opowiadać historie? Jaką rolę w dzisiejszej komunikacji marek odgrywa storytelling? Między innymi na te pytania odpowiemy podczas szkolenia Storytelling, w ramach cyklu Content Marketing - poznaj, twórz,... Czytaj dalej
Marketerzy odpowiedzialni za wprowadzenie marki na nowy rynek na pewno znają termin "transkreacja". Bez niej nie byłoby możliwe uzyskanie efektu „wow” ani utwiedzenie globalnego odbiorcy i przekonanie go do zaufania danej marce. Czym zatem jest ta bardziej twórcza... Czytaj dalej
I jest, nasz nowy 2016 rok. Przyszedł i rozejrzał się wokół nas. Obejrzał się lekko w tył, po to by sprawdzić w jaką rzeczywistość zastał. A przecież docelowo, tak jak i nas, interesuje go przyszłość, to co nieznane, zaskakujące, pozwalające nam rozwijać się.... Czytaj dalej
Jak stworzyć wartościową opowieść dla marki? Czemu warto opowiadać historie? Jaką rolę w dzisiejszej komunikacji marek odgrywa storytelling? Między innymi na te pytania odpowiemy podczas szkolenia Storytelling, w ramach cyklu Content Marketing - poznaj, twórz,... Czytaj dalej
Jak konsumenci postrzegają dostępne na rynku urządzenia mobilne? Co sądzą o tzw. wearable devices? Czy internet rzeczy przekonuje tłumy czy jest interesujący głównie dla tych, o których mówi się „early adapters”? Odpowiedzi na te pytania dostarcza badanie... Czytaj dalej
Czwartki Social Media to spotkania branży, sposób na jej integrację, a także budowanie nowych relacji czy dzielenie się swoją wiedzą. Na temat idei, formy oraz przyszłości Czwartków wypowiada się Michał Sławiński, pomysłodawca i główny założyciel oraz organizatorzy... Czytaj dalej