Aktualności
Performance marketing, czyli marketing efektywnościowy, to taki model reklamy stosowanej w internecie, w którym klient zamawia i otrzymuje konkretny efekt działań promocyjnych. Czytaj dalej
Performance marketing, czyli marketing efektywnościowy, to taki model reklamy stosowanej w internecie, w którym klient zamawia i otrzymuje konkretny efekt działań promocyjnych. Czytaj dalej
Wobec powszechności dostępu do internetu i dokonywania zakupów online obecność marki w sieci staje się nie tylko koniecznością, lecz przede wszystkim szansą na sukces biznesowy. Jak skutecznie budować taką obecność w sieci? Czytaj dalej
Wobec powszechności dostępu do internetu i dokonywania zakupów online obecność marki w sieci staje się nie tylko koniecznością, lecz przede wszystkim szansą na sukces biznesowy. Jak skutecznie budować taką obecność w sieci? Czytaj dalej
BriefIndex to wskaźnik, którego wartość opisuje kondycję branży komunikacji marketingowej w Polsce. Jest to wypadkowa oceny obecnej sytuacji panującej na rynku oraz próby przewidzenia tego, jak sytuacja będzie wyglądała za kilka najbliższych miesięcy. Wraz z kumulacją... Czytaj dalej
BriefIndex to wskaźnik, którego wartość opisuje kondycję branży komunikacji marketingowej w Polsce. Jest to wypadkowa oceny obecnej sytuacji panującej na rynku oraz próby przewidzenia tego, jak sytuacja będzie wyglądała za kilka najbliższych miesięcy. Wraz z kumulacją... Czytaj dalej
Obecnie Instagram to ponad 300 mln użytkowników na całym świecie. Po powstaniu aplikacji pojawili się tzw. instagramersi, inaczej nazywani igersami. O tym, kim są, jak działają i czy można ich nazwać lokalnymi ambasadorami, opowiada Jarosław Marciuk – pasjonat mediów... Czytaj dalej
Obecnie Instagram to ponad 300 mln użytkowników na całym świecie. Po powstaniu aplikacji pojawili się tzw. instagramersi, inaczej nazywani igersami. O tym, kim są, jak działają i czy można ich nazwać lokalnymi ambasadorami, opowiada Jarosław Marciuk – pasjonat mediów... Czytaj dalej
Noc Sylwestrowa. Jedna jedyna taka noc gdzie EVENT otacza cały glob i w którym równocześnie bierze udział najwięcej ilość ludzi. Dzień, będący absolutnym rekordzistą w ilości spożytego szampana, połamanych obcasów i eksplodujących fajerwerków rozbłyskujących niebo.... Czytaj dalej
Jak działa brand journalism w Allegro? Kto jest konkurencją Ubera i dlaczego nie są to taksówkarze? Jak działa real time marketing w praktyce? W dzisiejszym podsumowaniu zapraszam do obejrzenia porannych rozmów z Michałem Bonarowskim, Kacprem Winarczykiem i Michałem... Czytaj dalej
Jak działa brand journalism w Allegro? Kto jest konkurencją Ubera i dlaczego nie są to taksówkarze? Jak działa real time marketing w praktyce? W dzisiejszym podsumowaniu zapraszam do obejrzenia porannych rozmów z Michałem Bonarowskim, Kacprem Winarczykiem i Michałem... Czytaj dalej
Złośliwi twierdzą, że narzekanie jest naszą cechą narodową. Dlatego nic dziwnego, że w erze social mediów narzekamy także tam. Jak wynika z monitoringu mediów społecznościowych IMM na swoją pracę lub szefa Polacy najczęściej narzekają na Twiterze. Jednak czy warto... Czytaj dalej
Złośliwi twierdzą, że narzekanie jest naszą cechą narodową. Dlatego nic dziwnego, że w erze social mediów narzekamy także tam. Jak wynika z monitoringu mediów społecznościowych IMM na swoją pracę lub szefa Polacy najczęściej narzekają na Twiterze. Jednak czy warto... Czytaj dalej
Dom mediowy OMD zrealizował kolejną falę badania dotyczącego twórców wideo blogów. Internauci lepiej niż rok wcześniej rozpoznają termin vloger, ale nie przekłada się to na wzrost odsetka osób oglądających kanały wideo Czytaj dalej
Dom mediowy OMD zrealizował kolejną falę badania dotyczącego twórców wideo blogów. Internauci lepiej niż rok wcześniej rozpoznają termin vloger, ale nie przekłada się to na wzrost odsetka osób oglądających kanały wideo Czytaj dalej