Aktualności
Spięcia na linii przełożony – pracownik to sprawa niemal tak powszednia, że nikogo nie dziwią doniesienia o złych relacjach z szefem. I chociaż oczywiście czasami jest tak, że są one wynikiem niedopasowania charakterów, zdarza się, że to nasze zachowanie wywołuje... Czytaj dalej
Spięcia na linii przełożony – pracownik to sprawa niemal tak powszednia, że nikogo nie dziwią doniesienia o złych relacjach z szefem. I chociaż oczywiście czasami jest tak, że są one wynikiem niedopasowania charakterów, zdarza się, że to nasze zachowanie wywołuje... Czytaj dalej
Jak się robi kampanie, która zdobywa 3 Złote Spinacze? Jaki jest wizerunek Polski w mediach zagranicznych? Jak prowadzić agencję, która dba o work-life balance swoich pracowników? W dzisiejszym podsumowaniu zapraszam do obejrzenia porannych rozmów z Adamem Łaszynem,... Czytaj dalej
Jak się robi kampanie, która zdobywa 3 Złote Spinacze? Jaki jest wizerunek Polski w mediach zagranicznych? Jak prowadzić agencję, która dba o work-life balance swoich pracowników? W dzisiejszym podsumowaniu zapraszam do obejrzenia porannych rozmów z Adamem Łaszynem,... Czytaj dalej
Koniec roku to dla wielu osób moment refleksji nad życiem zawodowym. Nowy rok to bowiem doskonały moment na weryfikację postawionych sobie 12 miesięcy wcześniej celów, zastanowienie się nad obecną sytuacją i zaplanowanie nowych działań. Kolejne 365 dni może przynieść... Czytaj dalej
Koniec roku to dla wielu osób moment refleksji nad życiem zawodowym. Nowy rok to bowiem doskonały moment na weryfikację postawionych sobie 12 miesięcy wcześniej celów, zastanowienie się nad obecną sytuacją i zaplanowanie nowych działań. Kolejne 365 dni może przynieść... Czytaj dalej
W Polsce do 2018 roku wartość rynku internet of things przekroczy 12 mld złotych. Nic dziwnego, że branża marketingowo-reklamowa żywo interesuje się tym, jak wykorzystać internet rzeczy do promocji i zwiększenia sprzedaży produktów oraz usług. Co mogą zyskać... Czytaj dalej
W Polsce do 2018 roku wartość rynku internet of things przekroczy 12 mld złotych. Nic dziwnego, że branża marketingowo-reklamowa żywo interesuje się tym, jak wykorzystać internet rzeczy do promocji i zwiększenia sprzedaży produktów oraz usług. Co mogą zyskać... Czytaj dalej
Mówi się, że blogi są dla firm, które żyją z kapitału intelektualnego np. firm doradczych, finansowych, informatycznych, marketingowych, interaktywnych etc. Dziś jednak to nie do końca prawda. Blogi są bowiem doskonałym narzędziem content marketingu i mogą ściągać... Czytaj dalej
Mówi się, że blogi są dla firm, które żyją z kapitału intelektualnego np. firm doradczych, finansowych, informatycznych, marketingowych, interaktywnych etc. Dziś jednak to nie do końca prawda. Blogi są bowiem doskonałym narzędziem content marketingu i mogą ściągać... Czytaj dalej
Jak Prawo i Sprawiedliwość wygrało kampanię wyborczą w internecie? Jak mierzyć skuteczność działań marketingowych na Instagramie? Czy Snapchat w przyszłości może stać się pierwszym źródłem informacji? W dzisiejszym podsumowaniu zapraszam do obejrzenia porannych rozmów... Czytaj dalej
Jak Prawo i Sprawiedliwość wygrało kampanię wyborczą w internecie? Jak mierzyć skuteczność działań marketingowych na Instagramie? Czy Snapchat w przyszłości może stać się pierwszym źródłem informacji? W dzisiejszym podsumowaniu zapraszam do obejrzenia porannych rozmów... Czytaj dalej
Wynik najnowszej edycji badania BriefIndex zastanawia. Po ponad rocznym, stopniowym wzroście indeksu nastąpiło gwałtowne załamanie, oznaczające, że obserwowany dotychczas optymizm związany z sytuacją na rynku zniknął. O powodach takiego stanu rzeczy mówi Kuba... Czytaj dalej
Wynik najnowszej edycji badania BriefIndex zastanawia. Po ponad rocznym, stopniowym wzroście indeksu nastąpiło gwałtowne załamanie, oznaczające, że obserwowany dotychczas optymizm związany z sytuacją na rynku zniknął. O powodach takiego stanu rzeczy mówi Kuba... Czytaj dalej
Czy branżunia była grzeczna i co dostanie pod choinkę? Gościem #BRIEFmorning był dziś sam Święty Mikołaj! Czytaj dalej