Aktualności
Brand journalism - co to w ogóle znaczy? Czy marki mogą tworzyć własne medium? Jak sprawić aby cieszyło się ono zaufaniem odbiorców? Między innymi o tym na szkoleniu Brand Journalism, w ramach cyklu Content Maketing - poznaj, twórz, analizuj, sprzedawaj! Czytaj dalej
Brand journalism - co to w ogóle znaczy? Czy marki mogą tworzyć własne medium? Jak sprawić aby cieszyło się ono zaufaniem odbiorców? Między innymi o tym na szkoleniu Brand Journalism, w ramach cyklu Content Maketing - poznaj, twórz, analizuj, sprzedawaj! Czytaj dalej
Jakie tegoroczne kampanie przedświąteczne szczególnie zasługują na wyróżnienie? Które akcje sprzed kilku lat zasługują na uwagę? O wytypowanie najciekawszych kreacji poprosiliśmy przedstawicieli agencji. Czytaj dalej
Jakie tegoroczne kampanie przedświąteczne szczególnie zasługują na wyróżnienie? Które akcje sprzed kilku lat zasługują na uwagę? O wytypowanie najciekawszych kreacji poprosiliśmy przedstawicieli agencji. Czytaj dalej
Okres przedświąteczny to dla marek wyjątkowy czas. Jest to bowiem doskonała okazja nie tylko do sprzedania jak największej liczby produktów, ale również do zmiany wizerunku firmy. Nic więc dziwnego, że kampanie świąteczne trafiają do mediów często już na początku... Czytaj dalej
Okres przedświąteczny to dla marek wyjątkowy czas. Jest to bowiem doskonała okazja nie tylko do sprzedania jak największej liczby produktów, ale również do zmiany wizerunku firmy. Nic więc dziwnego, że kampanie świąteczne trafiają do mediów często już na początku... Czytaj dalej
Twórcy samochodu dla niepełnosprawnych, taniej metody na wykrywanie Eboli oraz konstruktorzy drona pomagającego przy skutkach katastrof naturalnych – to niektórzy z wyróżnionych w drugiej edycji listy New Europe 100, na której znaleźli się innowatorzy z Europy... Czytaj dalej
Twórcy samochodu dla niepełnosprawnych, taniej metody na wykrywanie Eboli oraz konstruktorzy drona pomagającego przy skutkach katastrof naturalnych – to niektórzy z wyróżnionych w drugiej edycji listy New Europe 100, na której znaleźli się innowatorzy z Europy... Czytaj dalej
Jak zmienił się marketing w ciągu minionych dwudziestu lat? Jak wygląda dzisiejszy konsument i czego oczekuje od marki? Co rozumiemy przez termin "marketing 4.0" i co ów oznacza dla marketerów? Co możemy powiedzieć o rozwoju kanału m–commerce? Na te i inne pytania... Czytaj dalej
Jak zmienił się marketing w ciągu minionych dwudziestu lat? Jak wygląda dzisiejszy konsument i czego oczekuje od marki? Co rozumiemy przez termin "marketing 4.0" i co ów oznacza dla marketerów? Co możemy powiedzieć o rozwoju kanału m–commerce? Na te i inne pytania... Czytaj dalej
Jaka jest Twoja historia? O czym powinna opowiadać Twoja firma? Jak zaskarbić sobie sympatię odbiorców i wzbudzić w nich emocje? Brief zaprasza na drugą edycję szkolenie Storytelling, w ramach cyklu Content Marketing - poznaj, twórz, analizuj, sprzedawaj. Czytaj dalej
Jaka jest Twoja historia? O czym powinna opowiadać Twoja firma? Jak zaskarbić sobie sympatię odbiorców i wzbudzić w nich emocje? Brief zaprasza na drugą edycję szkolenie Storytelling, w ramach cyklu Content Marketing - poznaj, twórz, analizuj, sprzedawaj. Czytaj dalej
Ośrodek ThinkTank wraz z ekspertami, badaczami wyszczególnili 55 najważniejszych trendów konsumenckich, w podziale na pięć obszary: zakupy, zdrowie, nowe technologie, praca i pasja. Czytaj dalej
Ośrodek ThinkTank wraz z ekspertami, badaczami wyszczególnili 55 najważniejszych trendów konsumenckich, w podziale na pięć obszary: zakupy, zdrowie, nowe technologie, praca i pasja. Czytaj dalej
To już ostatnie dni na zgłoszenie udziału w tegorocznej, XI edycji Webstarfestival. Czytaj dalej