Aktualności
Agencja Novem przygotowała e-booka, poświęconego tematyce digital marketingu. Ponad 70 stron nie wyczerpuje tematu. Jednak jest to pierwsze tak szerokie opracowanie, w którym znajduje się opis strategii REAL TIME Performance Marketing, realizowanej Novem, od momentu... Czytaj dalej
Google otwiera Campus Warsaw, miejsce, w którym przedsiębiorcy mogą uzyskać bezpłatne wsparcie i wiedzę oraz budować firmy technologiczne o zasięgu globalnym. Campus znajduje się na warszawskiej Pradze i będzie dostępny już od 23 listopada br. dla wszystkich startupów... Czytaj dalej
Google otwiera Campus Warsaw, miejsce, w którym przedsiębiorcy mogą uzyskać bezpłatne wsparcie i wiedzę oraz budować firmy technologiczne o zasięgu globalnym. Campus znajduje się na warszawskiej Pradze i będzie dostępny już od 23 listopada br. dla wszystkich startupów... Czytaj dalej
20 listopada 2015 roku rusza druga edycja Barometru Marki Miejsc. Celem badania jest zdiagnozowanie stanu zarządzania markami miejsc w Polsce. Jest to wspólna inicjatywa Brief for Poland oraz Instytutu ARC Rynek i Opinia. Czytaj dalej
20 listopada 2015 roku rusza druga edycja Barometru Marki Miejsc. Celem badania jest zdiagnozowanie stanu zarządzania markami miejsc w Polsce. Jest to wspólna inicjatywa Brief for Poland oraz Instytutu ARC Rynek i Opinia. Czytaj dalej
Jakie są przeszkody w prawidłowym wprowadzaniu innowacji w firmach? Zapraszamy do zapoznania się z kolejnymi barierami wskazanymi przez Philipa Kotlera i Fernanda Trias de Besa oraz wskazówkami, jak je przezwyciężyć. Czytaj dalej
Jakie są przeszkody w prawidłowym wprowadzaniu innowacji w firmach? Zapraszamy do zapoznania się z kolejnymi barierami wskazanymi przez Philipa Kotlera i Fernanda Trias de Besa oraz wskazówkami, jak je przezwyciężyć. Czytaj dalej
Czy ufamy reklamom, a jeśli tak to jakim? Odpowiedzi na te pytania dostarcza nam najnowszy raport Nielsena - „Global trust in advertising”. Czytaj dalej
Czy ufamy reklamom, a jeśli tak to jakim? Odpowiedzi na te pytania dostarcza nam najnowszy raport Nielsena - „Global trust in advertising”. Czytaj dalej
Żyjemy w czasach wszechogarniającego przekazu marketingowego, skutkiem czego obecność otaczających nas marek i firm odczuwamy w każdym niemal momencie. Chociaż reklama i wszelkie inne formy promocji osaczały od dawna, dopiero programy lojalnościowe na dobre wciągnęły... Czytaj dalej
Żyjemy w czasach wszechogarniającego przekazu marketingowego, skutkiem czego obecność otaczających nas marek i firm odczuwamy w każdym niemal momencie. Chociaż reklama i wszelkie inne formy promocji osaczały od dawna, dopiero programy lojalnościowe na dobre wciągnęły... Czytaj dalej
Zmiany stały się dziś punktem stałym w przypadku właściwie każdej branży i każdego zawodu. Nowoczesne technologie przeobrażają nie tylko nasze codzienne życie, ale mają także ogromny wpływ na życie zawodowe. Z jednej strony ułatwiają nam pracę, a z drugiej wymuszają... Czytaj dalej
Zmiany stały się dziś punktem stałym w przypadku właściwie każdej branży i każdego zawodu. Nowoczesne technologie przeobrażają nie tylko nasze codzienne życie, ale mają także ogromny wpływ na życie zawodowe. Z jednej strony ułatwiają nam pracę, a z drugiej wymuszają... Czytaj dalej
Czy warto wejść z reklamą na Instagrama? Czy sponsorowane treści przebiją się w tym hermetycznym, pod kątem reklamy, środowisku? Czytaj dalej
Czy warto wejść z reklamą na Instagrama? Czy sponsorowane treści przebiją się w tym hermetycznym, pod kątem reklamy, środowisku? Czytaj dalej