Aktualności
Wystartowała 9. edycja Art & Fashion Forum by Grażyna Kulczyk. Po raz kolejny do poznańskiego Starego Browaru zawitali ludzie, którzy rewolucjonizują świat mody, sztuki i nowych technologii. Tym razem jego motywem przewodnim jest „5 senses” – zmysły. Wydarzenie potrwa... Czytaj dalej
Od wielu lat magazyn "Brief" wyróżnia zasłużone dla branży, regionów i gospodarki osobowości minionych dwunastu miesięcy. O nominacjach i zwycięzcach, w każdej z dziesięciu kategorii, każdego roku decydowała Redakcja. Teraz pragniemy nagrodzić także tych, którzy w... Czytaj dalej
Do księgarń w całym kraju trafia właśnie dzieło Brenta Schendlera i Ricka Tetzeliego – Droga Steve’a Jobsa. Ta książka to kolejna po Stevie Jobsie Waltera Isaacsona głośna i ważna biografia twórcy firmy Apple. Droga… różni się jednak od dotychczasowych opracowań o... Czytaj dalej
Jednocyfrowy poziom stopy bezrobocia, które spadło we wrześniu 2015 do 9,9 proc. oraz deklaracje większości pracodawców o zwiększeniu zatrudnienia, napawają optymizmem. Jacy specjaliści mogą przebierać w ofertach i dyktować warunki pracodawcom? W których regionach... Czytaj dalej
Niezależnie od tego, czy prowadzimy małą firmę czy duże przedsiębiorstwo, dobrzy, skuteczni pracownicy to jeden z najważniejszych elementów pomagających nam odnieść sukces. Niestety, zatrudnienie odpowiednich osób na konkretne stanowisko to często niełatwe zadanie –... Czytaj dalej
Niezależnie od tego, czy prowadzimy małą firmę czy duże przedsiębiorstwo, dobrzy, skuteczni pracownicy to jeden z najważniejszych elementów pomagających nam odnieść sukces. Niestety, zatrudnienie odpowiednich osób na konkretne stanowisko to często niełatwe zadanie –... Czytaj dalej
Jak wynika z badania AdEx, realizowanego przez PwC na zlecenie Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, po pierwszym półroczu br. wydatki na reklamę online w Polsce wzrosły o 15,7 proc. Wartość komunikacji cyfrowej wyniosła tym samym 1,45 mld złotych, co... Czytaj dalej
Jak wynika z badania AdEx, realizowanego przez PwC na zlecenie Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, po pierwszym półroczu br. wydatki na reklamę online w Polsce wzrosły o 15,7 proc. Wartość komunikacji cyfrowej wyniosła tym samym 1,45 mld złotych, co... Czytaj dalej
2 070 km trasy rowerowej biegnącej przez pięć województw, 211 podmiotów zaangażowanych w przedsięwzięcie - to liczby oddające skalę projektu Wschodni Szlak Rowerowy Green Velo. O inicjatywie opowiadają Krzysztof Żołądek, koordynator ds. wdrożenia portalu i usług... Czytaj dalej
W dzisiejszym świecie bardzo trudno jest zdobyć uwagę i lojalność nieustannie bombardowanego reklamami konsumenta. Co zrobić, żeby zapamiętał właśnie naszą markę? Odpowiedź jest prosta - dać mu powód i motywację, by sam zaangażował się w kampanię reklamową. W tym... Czytaj dalej
Real time marketing często kojarzony bywa z kryzysami. Popełniane przez marki pomyłki zdarzają się, jednak nie zawsze potrafią one wyjść z nich obronną ręką. Tym razem faux pas popełnił Uber. Klienci marki poczuli się zawiedzeni, a przecież chodzi tu o ich zawożenie!... Czytaj dalej
Kolejny tydzień z głowy, więc czas na krótkie, subiektywne podsumowanie. Czytaj dalej
Technologia iBeacon w niezwykle krótkim czasie rozpaliła oczekiwania użytkowników i marketerów. Od pierwszych wdrożeń Apple w sklepach w 2013 roku, przez duże wdrożenia na stadionach NFL i Major League Baseball w 2014 roku po nasze rodzime wdrożenia w sieciach Leroy... Czytaj dalej
Od wielu lat magazyn "Brief" wyróżnia zasłużone dla branży, regionów i gospodarki osobowości minionych dwunastu miesięcy. O nominacjach i zwycięzcach, w każdej z dziesięciu kategorii, każdego roku decydowała Redakcja. Teraz pragniemy nagrodzić także tych, którzy w... Czytaj dalej
Dyskusja o tym, że kobiety na swojej drodze zawodowej spotykają bardzo wiele przeszkód, związanych przede wszystkim z ich płcią, toczy się od co najmniej kilkudziesięciu lat. Najnowsze badanie zrealizowane przed Rockefeller Foundation we współpracy z Thomson Reuters... Czytaj dalej