Aktualności
Redakcja magazynu „Brief” od kilku lat, jesienią, honoruje osoby, które w przeciągu minionych kilkunastu miesięcy wyróżniły się swoją pracą na polu zawodowym i gospodarczym. Dostrzegamy również osoby, które dzięki własnej działalności przysłużyły się rozwojowi regionu... Czytaj dalej
Redakcja magazynu „Brief” od kilku lat, jesienią, honoruje osoby, które w przeciągu minionych kilkunastu miesięcy wyróżniły się swoją pracą na polu zawodowym i gospodarczym. Dostrzegamy również osoby, które dzięki własnej działalności przysłużyły się rozwojowi regionu... Czytaj dalej
Creotech Instruments – lider polskiego sektora kosmicznego, a także tegoroczni laureaci zestawienia 50 najbardziej kreatywnych w biznesie magazynu „Brief” rozpoczynają współpracę przy misji kosmicznej ExoMars. Jest ona realizowana wspólnie przez Europejską Agencję... Czytaj dalej
Zmiany, zmiany, zmiany na O2. Rebranding marki, nowa kampania wizerunkowa i produkt, w myśl twórców, dopasowany do wymagań współczesnych czytelników. Pytamy Jacka Świderskiego, Prezesa Grupy Wirtualna Polska, o główne cele i kierunek tych zmian. Czytaj dalej
W tegorocznym Rankingu Konkurencyjności Światowego Forum Gospodarczego (WEF) Polska zajęła 41. miejsce na świecie wśród 140 państw. W ubiegłym roku nasz kraj zajął 43. pozycję wśród 148 państw. Najbardziej konkurencyjną gospodarką pozostaje... Czytaj dalej
Jak wynika z najnowszego raportu Programmatic, zrealizowanego przez IAB Polska, niemal 90 proc. reklamodawców korzysta z modelu programmatic w reklamie internetowej. System ten niewątpliwie zyskuje na popularności, jednak wciąż tylko 10 proc. badanych preferuje tę... Czytaj dalej
Stworzenie pysznej potrawy nie jest rzeczą łatwą. Okazuje się jednak, że równie trudnym zadaniem jest jej sfotografowanie w taki sposób, aby nie tylko zachęcała do skosztowania, ale także mobilizowała innych do samodzielnego działania w kuchni. O tym, w jaki sposób... Czytaj dalej
Ostatnio Facebook zaczął sukcesywnie wprowadzać gro zmian w sposobie korzystania z serwisu. Najnowsza ma zmienić sposób, w jaki będziemy postrzegać profile znajomych na urządzeniach mobilnych. Wkrótce nasze zdjęcie główne będziemy mogli zamienić w zapętlony... Czytaj dalej
1 października rozpoczął się XVII Międzynarodowy Konkurs Pianistyczny im. F. Chopina. Jest to jeden z najstarszych turniejów muzycznych, a jednocześnie jedyny monograficzny konkurs tej rangi na świecie. Wydarzenie to od wielu lat promuje Polskę na świecie. Czytaj dalej
Czym jest CSR? Czy jest on przeznaczony tylko dla dużych graczy? Czy do realizacji działań CSR potrzeba dużych pieniędzy? Na to pytanie próbowaliśmy odpowiedzieć podczas wczorajszej konferencji CSR – strategia bez wielkich budżetów, która odbyła się w siedzibie Dentsu... Czytaj dalej
Magazyn „Brief” wraz z domem badawczym Millward Brown od ponad 10 lat przeprowadza badanie BriefIndex, mające na celu ocenę sytuacji w branży marketingowej. Wyniki 30. edycji badania, zrealizowanej we wrześniu br., napawają optymizmem. Czytaj dalej
I stało się. Blog, który prowadzę od prawie 3 lat miał być głównie poświęcony obiektom i miejscom spotkań oraz ciekawym wydarzeniom branżowym i edukacji, ale jak widać z waszych maili do mnie – chcecie więcej! I dobrze. Cieszy mnie ten fakt ogromnie, bo dzięki... Czytaj dalej
Rynek funduszy venture capital znajduje się w Polsce w dość szczególnym momencie. Czym się on charakteryzuje? W najnowszym docinku InSocial tłumaczy to Kasia Kazior, dyrektor funduszu VC Rocket Internet Poland. Czytaj dalej
Każdy z nas popełnia błędy. Czasami są to efekty świadomych decyzji. Ale nie zawsze. Zobacz kolejnych 8 błędów poznawczych, których warto się wystrzegać. Czytaj dalej
Właśnie przygotowujemy prezentację o tym „Jak i po co komunikować odpowiedzialne podejście do biznesu”, na wtorkową konferencję „CSR – Strategia bez wielkich budżetów”. Zapraszamy 29 września do siedziby Dentsu Aegis Network Polska, aby zobaczyć efekty naszych... Czytaj dalej