Aktualności
Badania marketingu zintegrowanego 2015 przeprowadzone przez Instytut Badawczy MillwardBrown na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB wskazują, że Direct Mail jest wciąż ważnym i nieodzownym narzędziem marketingowym. Czytaj dalej
Wybór dobrego copywritera, potrafiącego pisać teksty, które sprzedają, nie jest zadaniem prostym. Jak nawiązać współpracę, która będzie satysfakcjonująca dla obu stron? Czytaj dalej
Banksy po raz kolejny, bez pokazywania twarzy, zrobił szum wokół swojego nowego, największego w karierze, przedsięwzięcia. Informacje o Dismalandzie rozchodzą się viralowo po internecie, a o tak dużym zainteresowaniu odbiorców wiele marek może tylko... Czytaj dalej
Działalność firmy Uber od początku jej istnienia wzbudza kontrowersje. Z jednej strony w dyskusji usłyszeć można głos konsumentów, zadowolonych z możliwości tanich przejazdów, z drugiej zaś m.in. taksówkarzy i włodarzy miast, nie godzących się na rozwiązania... Czytaj dalej
Twórcy aplikacji mobilnych zastanawiają się co zrobić, by trafiły one na top listy popularności i pobrań. Nowe technologie wychodzą naprzeciw oczekiwaniom marketerów i umożliwiają integrację wielu kanałów, mogących w tym pomóc: mailingów, mediów społecznościowych,... Czytaj dalej
Swoją twórczość wykorzystują nie tylko do budowania własnej popularności, ale także do niesienia pomocy innym. Skala ich działań jest spora, a skuteczność ogromna. Na YouTube pojawia się coraz więcej akcji charytatywnych. Czytaj dalej
Swoją twórczość wykorzystują nie tylko do budowania własnej popularności, ale także do niesienia pomocy innym. Skala ich działań jest spora, a skuteczność ogromna. Na YouTube pojawia się coraz więcej akcji charytatywnych. Czytaj dalej
Jak wynika z raportu „Bezpieczeństwo Informacji w Polsce 2015” ponad 90 proc. przedsiębiorców uważa, że wyciek ważnych informacji bądź dokumentów firmowych może doprowadzić do poważnych strat. Mimo to, co trzeci pytany nie zna podstawowych norm bezpieczeństwa... Czytaj dalej
Jak wynika z raportu „Bezpieczeństwo Informacji w Polsce 2015” ponad 90 proc. przedsiębiorców uważa, że wyciek ważnych informacji bądź dokumentów firmowych może doprowadzić do poważnych strat. Mimo to, co trzeci pytany nie zna podstawowych norm bezpieczeństwa... Czytaj dalej
Rynek dóbr luksusowych w Polsce jest blisko 23-krotnie niższy od rynku włoskiego - tak wynika z raportu KPMG. Prognozy są jednak optymistyczne - do 2017 roku odzież i dodatki będą drugim najważniejszym segmentem z dóbr luksusowych. Czytaj dalej
Rynek dóbr luksusowych w Polsce jest blisko 23-krotnie niższy od rynku włoskiego - tak wynika z raportu KPMG. Prognozy są jednak optymistyczne - do 2017 roku odzież i dodatki będą drugim najważniejszym segmentem z dóbr luksusowych. Czytaj dalej
Nowym członkiem zespołu Google Polska, a także szefem Campusu, w którym ma rozwijać się polska scena startupowa został przedsiębiorca Rafał Plutecki. Czytaj dalej
Nowym członkiem zespołu Google Polska, a także szefem Campusu, w którym ma rozwijać się polska scena startupowa został przedsiębiorca Rafał Plutecki. Czytaj dalej
Czy to z chęci poprawienia bezpieczeństwa, czy to ze względu na chęć zwrócenia w niestandardowy sposób uwagi na własną markę, firmy decydują się na prowadzenie akcji w przestrzeni miejskiej na przejściach dla pieszych. Czytaj dalej
Czy to z chęci poprawienia bezpieczeństwa, czy to ze względu na chęć zwrócenia w niestandardowy sposób uwagi na własną markę, firmy decydują się na prowadzenie akcji w przestrzeni miejskiej na przejściach dla pieszych. Czytaj dalej