Aktualności
O zaletach spersonalizowanych reklam, kupowanych w czasie rzeczywistym i skierowanych do odpowiednio wyselekcjonowanych klientów, raczej nie trzeba nikogo przekonywać. Klikalność reklamy bannerowej w modelu programmatic jest ponad dwukrotnie większa od „zwykłej”... Czytaj dalej
O zaletach spersonalizowanych reklam, kupowanych w czasie rzeczywistym i skierowanych do odpowiednio wyselekcjonowanych klientów, raczej nie trzeba nikogo przekonywać. Klikalność reklamy bannerowej w modelu programmatic jest ponad dwukrotnie większa od „zwykłej”... Czytaj dalej
O ile ludzie chętnie wprowadzają technologiczne nowinki do większości obszarów swojego życia, o tyle sferę snu wciąż starają się przed nimi chronić. Przyjęło się, że już samo trzymanie smartfona obok poduszki jest szkodliwe. Autorzy poniższych projektów przekonują... Czytaj dalej
O ile ludzie chętnie wprowadzają technologiczne nowinki do większości obszarów swojego życia, o tyle sferę snu wciąż starają się przed nimi chronić. Przyjęło się, że już samo trzymanie smartfona obok poduszki jest szkodliwe. Autorzy poniższych projektów przekonują... Czytaj dalej
Między 3 a 5 tysięcy. Tyle wynosi ilość komunikatów reklamowych, z którymi przeciętnie spotykamy się w ciągu jednego dnia. „Układ odpornościowy” naszej percepcji pozwala nam dostrzec ok. 200 reklam różnego rodzaju, a zapamiętać zaledwie... Czytaj dalej
Między 3 a 5 tysięcy. Tyle wynosi ilość komunikatów reklamowych, z którymi przeciętnie spotykamy się w ciągu jednego dnia. „Układ odpornościowy” naszej percepcji pozwala nam dostrzec ok. 200 reklam różnego rodzaju, a zapamiętać zaledwie... Czytaj dalej
W świecie biznesu mianem „jednorożca” określa się takie startupy, których wartość przekracza miliard dolarów. Spośród stu najcenniejszych firm tego typu, którym udało się pozyskać finansowanie z funduszy VC, tylko jedenaście pochodzi z Europy. O jakich... Czytaj dalej
W świecie biznesu mianem „jednorożca” określa się takie startupy, których wartość przekracza miliard dolarów. Spośród stu najcenniejszych firm tego typu, którym udało się pozyskać finansowanie z funduszy VC, tylko jedenaście pochodzi z Europy. O jakich... Czytaj dalej
Po stworzonym przez Hash.fm zestawieniu najpopularniejszych osób na Snapchacie, przyszedł czas na prezentację liderów wśród polskich marek. Orange, ESKA TV i Coca-Cola Polska to marki, które według rankingu wiodą prym w tym kanale. Czytaj dalej
Po stworzonym przez Hash.fm zestawieniu najpopularniejszych osób na Snapchacie, przyszedł czas na prezentację liderów wśród polskich marek. Orange, ESKA TV i Coca-Cola Polska to marki, które według rankingu wiodą prym w tym kanale. Czytaj dalej
Kiedyś te marki rozpalały wyobraźnię siłą swojego przyciągania. Były wielkie. Największe. Najlepsze. Dzisiaj albo nie istnieją w ogóle, albo są jedynie cieniem samych siebie. Lata świetności są tylko pięknym wspomnieniem. Nie wszyscy giganci potrafią podtrzymywać... Czytaj dalej
Kiedyś te marki rozpalały wyobraźnię siłą swojego przyciągania. Były wielkie. Największe. Najlepsze. Dzisiaj albo nie istnieją w ogóle, albo są jedynie cieniem samych siebie. Lata świetności są tylko pięknym wspomnieniem. Nie wszyscy giganci potrafią podtrzymywać... Czytaj dalej
Większość z nas używa ich codziennie. Do potocznego słownictwa dołączyło nawet sformułowanie „wygooglować”, co tylko potwierdza fakt, że jak czegoś szukać, to właśnie tam. Wujek Google pomaga nam w odpowiedzi na codziennie zadawane pytania, jednak czy potrafimy z... Czytaj dalej
Większość z nas używa ich codziennie. Do potocznego słownictwa dołączyło nawet sformułowanie „wygooglować”, co tylko potwierdza fakt, że jak czegoś szukać, to właśnie tam. Wujek Google pomaga nam w odpowiedzi na codziennie zadawane pytania, jednak czy potrafimy z... Czytaj dalej
Czego unikać w komunikacji z przedstawicielem mediów? Raport KomuKomunikacji “PR-owcy i dziennikarze - co sądzą o sobie nawzajem” prezentuje wyniki codziennych relacji, jakie zachodzą między tymi dwoma grupami. Okazuje się, że aż 9 proc. specjalistów ds. PR, spośród... Czytaj dalej