Aktualności
Czego unikać w komunikacji z przedstawicielem mediów? Raport KomuKomunikacji “PR-owcy i dziennikarze - co sądzą o sobie nawzajem” prezentuje wyniki codziennych relacji, jakie zachodzą między tymi dwoma grupami. Okazuje się, że aż 9 proc. specjalistów ds. PR, spośród... Czytaj dalej
Rotterdam, holenderskie miasto znane z swojego przemysłowego oraz biznesowego charakteru, ma szansę stać się pierwszym regionem na świecie, w którym ulice będą zbudowane z… plastiku. I chociaż na pierwszym rzut oka może się wydawać, że pomysł ten jest równie utopijny... Czytaj dalej
Rotterdam, holenderskie miasto znane z swojego przemysłowego oraz biznesowego charakteru, ma szansę stać się pierwszym regionem na świecie, w którym ulice będą zbudowane z… plastiku. I chociaż na pierwszym rzut oka może się wydawać, że pomysł ten jest równie utopijny... Czytaj dalej
Sieć kawiarni Coffee Heaven czy proszek Pollena 2000 to tylko niektóre z polskich marek, które jeszcze nie tak dawno mogły być określane mianem silnych. Chociaż w okresie ich świetności nikt nie przypuszczał, że mogą zniknąć z rynku, dziś nie ma po nich śladu na... Czytaj dalej
Sieć kawiarni Coffee Heaven czy proszek Pollena 2000 to tylko niektóre z polskich marek, które jeszcze nie tak dawno mogły być określane mianem silnych. Chociaż w okresie ich świetności nikt nie przypuszczał, że mogą zniknąć z rynku, dziś nie ma po nich śladu na... Czytaj dalej
Projekt ekspansja: TOP 10 rumuńskich stron internetowych według dynamiki wzrostu udziału nastolatków
Kontynuujemy wspólny cykl Brief.pl i Gemiusa, w którym prezentujemy przydatne dane dla polskich przedsiębiorców myślących o ekspansji na rynkach zagranicznych. Dziś pokazujemy jakie strony internetowe zyskiwały w ostatnim czasie na znaczeniu wśród młodych... Czytaj dalej
Projekt ekspansja: TOP 10 rumuńskich stron internetowych według dynamiki wzrostu udziału nastolatków
Kontynuujemy wspólny cykl Brief.pl i Gemiusa, w którym prezentujemy przydatne dane dla polskich przedsiębiorców myślących o ekspansji na rynkach zagranicznych. Dziś pokazujemy jakie strony internetowe zyskiwały w ostatnim czasie na znaczeniu wśród młodych... Czytaj dalej
Po produktach ich poznacie, jak mawia nasz naczelny Grzegorz Kiszluk. To kluczowy element budowania strategii marketingu miejsc. Czy polskie konie można zaliczyć do grona artefaktów budujących markę naszego kraju? Jak co roku w Janowie Podlaskim odbyła się aukcja... Czytaj dalej
Po produktach ich poznacie, jak mawia nasz naczelny Grzegorz Kiszluk. To kluczowy element budowania strategii marketingu miejsc. Czy polskie konie można zaliczyć do grona artefaktów budujących markę naszego kraju? Jak co roku w Janowie Podlaskim odbyła się aukcja... Czytaj dalej
Oto najlepsze teksty z tego tygodnia: Czytaj dalej
Oto najlepsze teksty z tego tygodnia: Czytaj dalej
Czy wirusowe wideo jest zaprzeczeniem tego, że sukces potrzebuje strategii? A może w tym “szaleństwie” jest metoda? Podpowiadamy, jak podchodzić do tworzenia materiału wirusowego w internecie. Prezentujemy 3 zasady, jakich należy się trzymać przy tworzeniu wideo w... Czytaj dalej
Czy wirusowe wideo jest zaprzeczeniem tego, że sukces potrzebuje strategii? A może w tym “szaleństwie” jest metoda? Podpowiadamy, jak podchodzić do tworzenia materiału wirusowego w internecie. Prezentujemy 3 zasady, jakich należy się trzymać przy tworzeniu wideo w... Czytaj dalej
Przykłady spektakularnych kryzysów w mediach społecznościowych można mnożyć. Niestety, umiejętność wybrnięcia z trudnych sytuacji spotykana jest znacznie rzadziej. Ostatnie działania marki Volvo na facebookowym fanpage'u marki pokazują jednak, że przy odrobinie chęci... Czytaj dalej
Przykłady spektakularnych kryzysów w mediach społecznościowych można mnożyć. Niestety, umiejętność wybrnięcia z trudnych sytuacji spotykana jest znacznie rzadziej. Ostatnie działania marki Volvo na facebookowym fanpage'u marki pokazują jednak, że przy odrobinie chęci... Czytaj dalej