Aktualności
Codziennie każdy z nas bombardowany jest ogromną liczbą reklam, na którą w większości przypadków nie zwracamy już uwagi. Dlatego też wiele marek próbuje tworzyć reklamy tak by nie dało się przejść obok niej obojętnie. A właściwie stać, bo wiele z nich realizowanych... Czytaj dalej
Podczas gdy Stany Zjednoczone i Europa próbowały otrząsnąć się po wielkim kryzysie z końca ubiegłej dekady, chiński rynek motoryzacyjny rósł jak oszalały. Jak kraj, który w połowie lat 80. minionego stulecia, produkował w ciągu roku niewiele ponad 5 tys. aut, stał się... Czytaj dalej
Mimo, że o content marketingu coraz głośniej stawało się wraz z rozwojem internetu, a boom na niego przyszedł w ostatnich latach przepełnionych blogami, social mediami i stronami internetowymi, nie oznacza to, że tylko do Internetu działania z zakresu content... Czytaj dalej
YouTube przyciąga zarówno widzów, marki i reklamodawców. Z roku na rok zwiększa się poziom subskrybentów, odsłon, kanałów oraz inwestycji w ten kanał komunikacji. Polska pod tym kątem nie odbiega od globalnych trendów. Czytaj dalej
Uber to jednorożec, czyli startup warty ponad miliard dolarów. Tak właściwie to największy w tej chwili jednorożec na świecie, bo wycena spółki opiewa na mniej więcej 50 mld dol. Jak do tego doszli? Między innymi, agresją. Czytaj dalej
Millenialsi, czyli pokolenie Y, to dziś 11 milionów Polaków. Jacy są, jakie wybierają produkty, czy są lojalnymi klientami - dowiecie się z poniższej infografiki. Czytaj dalej
UXPin, startup kierowany przez Marcina Tredera, jednego z 50 najbardziej kreatywnych ludzi w biznesie 2015 według „Briefu”, pozyskała 5 mln dol. finansowania w serii A. Firma zajmuje się tworzeniem oprogramowania makiet i prototypów. Czytaj dalej
Aż 65 proc. Polaków codziennie wysyła SMS-y, a co drugi z nas deklaruje, że wysyła kilka w ciągu tygodnia – wynika z najnowszego raportu realizowanego przez platformę SerwerSMS.pl - „Komunikacja SMS w Polsce”, któremu patronuje magazyn Brief. Czytaj dalej
Plakat to format niezmiennie obecny wśród elementów udanej kampanii promocyjnej. Trafiona grafika może przynieść korzyści tak firmie, jak akcji społecznej czy opcji politycznej. Sędzią są spojrzenia, a nagrodę za niepospolity charakter stanowią emocje odbiorcy.... Czytaj dalej
TVN ma nowego właściciela - amerykańską spółkę Scripps Networks Interactive. W USA to lider jeśli chodzi o telewizję lifestyle’ową, ale także jeden z pionierów wykorzystywania nowych kanałów dystrybucji treści. Ich content jest dostępny na wielu różnych platformach, w... Czytaj dalej
Facebook to dziś największa platforma odkrywania treści, z której korzysta każdego dnia blisko miliard osób. O tym, co jest najważniejsze dla przedstawicieli Facebooka, o marketingowym potencjale i możliwościach zarabiania pieniędzy pod szyldem największego serwisu... Czytaj dalej
Raz na jakiś czas w środowisku osób zajmujących się komunikacją marketingową pojawiają się ogólne stwierdzenia dotyczące aktualnej sytuacji na rynku. Czasem są one poparte danymi i faktycznie oddają stan rzeczy, czasem jednak można odnieść wrażenie, że są albo pieśnią... Czytaj dalej
Jak można wybierać dany szampon, napój, buty, komputer czy jakikolwiek inny produkt tylko dlatego, że produkująca go marka niesie za sobą pewne wartości? Otóż tak. Czytaj dalej
Masz startup i nie znasz się na programowaniu? Chcesz wiedzieć więcej na temat pracy developerów, z którymi współpracujesz? Dowiedz się zatem czym jest scrum - zwinne metodyki pracy przy projektach technologicznych, które od dawna są standardem. Czytaj dalej
Domy mediowe muszą przyjąć obowiązek wspierania klientów w osiąganiu ich celów biznesowych, mówi w rozmowie z Brief.pl prezes Vizeum Thomas le Thierry d’Ennequin i wyjaśnia, dlaczego w branży przywiązuje się tak wielkie znaczenie do stałego wzrostu. Czytaj dalej