Aktualności
Kiedyś marki produkujące szampony, mydła czy proszki do prania pokazywały jak dobrze produkt działa na włosy, jak świetnie nawilża czy jak dobrze wywabia nawet bardzo zaschnięte plamy. Dziś dobry produkt już nie wystarczy. Konsumenci chcą wiedzieć jakie wartości stoją... Czytaj dalej
Napięcie na linii marketing–sprzedaż jest powszechnie znane. Taki stan rzeczy z założenia ma napędzać oba te działy do działania na korzyść firmy. Współzależność obu obszarów jest więc tutaj kluczowa. Do realizacji wspólnego celu potrzebne są łączone kompetencje... Czytaj dalej
Światowy rynek gier kasynowych jest jednym z najszybciej rozwijających się segmentów gier społecznościowych. Szacuje się, że gracze w tym roku zapłacą prawie 3,4 mld dol. w aplikacjach social casino, czyli o 31 proc. więcej niż w roku ubiegłym. Czytaj dalej
Warning: getimagesize(http://eventowablogerka.pl/wp-content/uploads/2015/07/_d_improd_/g%C5%82owne-1024x541_f_improf_500x264.jpg) [function.getimagesize]: failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.0 404 Not Found in /wp-content/themes/Divi/functions.php on line 3645
Warning: getimagesize(http://eventowablogerka.pl/wp-content/uploads/2015/07/_d_improd_/patio-dzie%C5%84-1024x604_f_improf_500x294.jpg) [function.getimagesize]: failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.0 404 Not Found in /wp-content/themes/Divi/functions.php on line 3645
Alvernia Studios W zeszłym tygodniu wybrałam się do Alvernia Studios pod Krakowem. Poznałam tam bardzo pozytywną osobowość a zarazem bratnią duszę, managerkę tej niezwykłej lokacji – Dorotę Ryciak, która zgodziła się oprowadzić mnie po niesamowitych wnętrzach i... Czytaj dalej
Zaczynasz swoją przygodę z biznesem i nie wiesz co dalej, a może działasz już na rynku, ale czujesz, że Twoja firma stoi w miejscu? Zainspiruj się! Oto pięć pozycji, które powinien przeczytać każdy startupowiec! Czytaj dalej
Magazyn Brief wraz z blogiem Strefa MICE, 8 lipca br. zorganizował konferencję o "Nowych technologiach w branży hotelarskiej". Czytaj dalej
Kontynuujemy wspólny cykl Brief.pl i Gemiusa, w którym prezentujemy przydatne dane dla polskich przedsiębiorców myślących o ekspansji na rynkach zagranicznych. Dziś pokazujemy jakie strony internetowe zyskiwały w ostatnim czasie na znaczeniu wśród... Czytaj dalej
Tematem głównym lipcowego numeru magazynu „Brief” jest rynek „ubieralnych” technologii. W ramach materiału przyglądamy się m.in. temu, jak prezentuje się ten segment w Polsce na tle rynków międzynarodowych oraz na jakie zmiany, związane z pojawieniem się nowych... Czytaj dalej
Internet i media społecznościowe z jednej strony osłabiają pozycję papierowych książek i gazet, ale z drugiej strony dają nowe - oryginalne i angażujące możliwości pisarzom, a także samym internautom. Jak można się przekonać nie raz były one... Czytaj dalej
„If content is King, than context is God” powiedział Gary Vaynerchuk, nadając priorytety działaniom marketingowym. Czytaj dalej
Marketing jest dziedziną, która bardzo dynamiczne się zmienia, szybko reaguje na trendy, wprowadzając usprawnienia i nowości. Wobec narastającego chaosu informacyjnego coraz trudniejsze staje się pozyskanie uwagi odbiorcy – nawet mimo faktu coraz większej liczby... Czytaj dalej
PGE Narodowy – taką nazwę po związaniu się z PGE Polską Grupą Energetyczną będzie nosił Stadion Narodowy w Warszawie. Czytaj dalej
LifeTube i Millward Brown nawiązali współpracę w ramach wspólnego projektu badawczego. Jej owocem jest unikatowy wskaźnik InScore, który pozwala mierzyć wizerunek polskich youtuberów. Dzięki niemu możliwe jest optymalne dopasowanie partnerów do współpracy z markami, o... Czytaj dalej
Udział e-commerce w europejskim PKB podwoi się do 2016 r. i wyniesie 4,4 procenta. Do 2020 roku osiągnie poziom blisko 7 procent. Polski rynek e-commerce, choć wartościowo jeszcze nie największy, jest najszybciej rosnącym rynkiem e-commerce w UE, który w tym roku... Czytaj dalej
Do wygrania pakiety startowe na 25. Bieg Powstania Warszawskiego Czytaj dalej