Aktualności
26 czerwca 2015 r. w Gdańskim Parku Naukowo-Technologicznym odbyła się Finalna Prezentacja pierwszej edycji projektu OPEN_MINDS. Spotkanie to było zwieńczeniem zmagań studentów Politechniki Gdańskiej oraz Akademii Sztuk Pięknych, którzy przez 10 tygodni pracowali nad... Czytaj dalej
Muzyczny projekt Lotto Music Zatoki Sztuki Beach Club w Sopocie rozpoczął się na dobre. Za nami rozgrzewający występ SKIN, nastrojowy koncert Kayah, klubowy vibe, w który wprowadziła nas RAE i niedzielne, leniwe edycje Sexy Sunday. Przed nami na szczęście jeszcze dużo... Czytaj dalej
Audioriver to wydarzenie, które już od 2006 roku udowadnia, że taneczne brzmienia nie muszą być proste, a muzyka ambitna nie musi być trudna. To największy w Polsce festiwal z elektroniką, prezentujący niemal wszystkie jej odmiany: od techno i house’u, przez drum &... Czytaj dalej
W najnowszym numerze magazynu Brief zaprezentujemy marki komercyjne wytypowane przez Urzędy Marszałkowskie ze wszystkich, polskich województw. Czytaj dalej
Spotify, jeden z najszybciej rozwijających się serwisów streamingowych, stworzył interaktywną mapę muzyczną, która pokazuje najbardziej popularną muzykę w ponad tysiącu miastach na świecie. Dzięki niej możemy się przekonać, jacy artyści aktualnie podbijają serca... Czytaj dalej
Do wygrania bilety na koncerty Boba Sinclara, Rona Carrolla oraz Kamila Bednarka! Czytaj dalej
Pokolenie Y - czego oczekuje od pracodawców, jak radzi sobie na rynku pracy i co uważa za swoje mocne strony? Na te pytania odpowiedzi przynoszą zrealizowane w ostatnich tygodniach badania - "#jestemYgrekiem, nie jestem leniem" Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania... Czytaj dalej
Z weekendu na weekend cykl Lotto Music w Zatoce Sztuki nabiera coraz większego tempa i rozmachu. Już w najbliższy piątek zaczynamy pierwszą, ale nie jedyną kumulację tego sezonu. Przedstawiciele różnych nurtów muzycznych o jednym wspólnym mianowniku – radość i energia... Czytaj dalej
Do wygrania dwudniowy, podwójny karnet na festiwal! Czytaj dalej
Historie pobudzają emocje, pozwalają lepiej zapamiętywać przekaz i zwiększają zainteresowanie tematem. A te opowiadane wokół marek stanowią dla nich obecnie największą siłę oddziaływania i przyciągania klientów. Czytaj dalej
Popularność wideo w Internecie kusi te platformy, które z muzyką do tej pory nie miały wiele wspólnego. Facebook wkrótce może rozpocząć muzyczną rewolucję. Czytaj dalej
Spółkę Home.pl kupił niemiecki United Internet, który działa m.in. pod marką 1&1. Oszałamiająca kwota transakcji 640 mln zł, dwukrotnie przewyższyła pierwotne wyceny rynkowe. Jak wyglądało 18 lat na rynku spółki opowiada Marcin Kusmierz, prezes... Czytaj dalej
Pani Ewa Łabno – Falęcka zabiera głos w sprawie głośnej ostatnio decyzji wejścia we współpracę Mercedes-Benz Polska z pisarzem Szczepanem Twardochem. To dobry pretekst, aby porozmawiać o narzędziach marketingowych i pozycji marketingu w Polsce, etosie pisarza, styku... Czytaj dalej
Podczas ostatniego Festiwalu Cannes Lions aż 70 proc. wyróżnionych kampanii realizowanych było za pomocą Twittera. Kreatywność agencji i zaangażowanie internautów sprawiają, że niezależnie od ilości znaków, które ma się do dyspozycji, można osiągnąć naprawdę... Czytaj dalej
Krzysztof Ibisz, znany prezenter i dziennikarz telewizyjny, postanowił przetestować nową usługę, która rozpoczęła podbój polskiego rynku IT. iME to pierwsze na europejskim rynku, narzędzie osobistej pomocy i konsultacji IT. Czytaj dalej