Aktualności
Reklama zewnętrzna, wraz z rozwojem nowych technologii wchodzi w nowy wymiar. Do popularnego skrótu OOH, pochodzących od Out – of – Home, coraz częściej dodaje się literkę – D, od słowa Digital. I to właśnie ten kanał będzie podstawą dla nowej kampanii z okazji... Czytaj dalej
Reklama zewnętrzna, wraz z rozwojem nowych technologii wchodzi w nowy wymiar. Do popularnego skrótu OOH, pochodzących od Out – of – Home, coraz częściej dodaje się literkę – D, od słowa Digital. I to właśnie ten kanał będzie podstawą dla nowej kampanii z okazji... Czytaj dalej
To pytanie każdego dnia w Polsce zadaje sobie kilkanaście osób. I niestety znajduje na nie skuteczną odpowiedź. Ale można im to utrudnić i przypomnieć, że co by się nie działo, warto żyć. Czytaj dalej
To pytanie każdego dnia w Polsce zadaje sobie kilkanaście osób. I niestety znajduje na nie skuteczną odpowiedź. Ale można im to utrudnić i przypomnieć, że co by się nie działo, warto żyć. Czytaj dalej
Recepta na to jak odnieść sukces w biznesie nigdy nie była prosta. Jeszcze trudniej jest go odnieść, gdy produkuje się coś, co jak się wydaje, powoli przestaje być potrzebne. Czytaj dalej
Recepta na to jak odnieść sukces w biznesie nigdy nie była prosta. Jeszcze trudniej jest go odnieść, gdy produkuje się coś, co jak się wydaje, powoli przestaje być potrzebne. Czytaj dalej
Bankowe aplikacje mobilne podbijają biznes. Już co piąta firma korzysta z aplikacji mobilnych, a za dwa lata połowa przedsiębiorstw powinna się nimi posługiwać przy prowadzeniu biznesu. Czytaj dalej
Bankowe aplikacje mobilne podbijają biznes. Już co piąta firma korzysta z aplikacji mobilnych, a za dwa lata połowa przedsiębiorstw powinna się nimi posługiwać przy prowadzeniu biznesu. Czytaj dalej
Istnieje wiele sposobów na to, aby dzielić się zdjęciami ze swoimi przyjaciółmi. Snapchat, Instagram i Facebook udostępniają zróżnicowane narzędzia do tego celu. Czy można więc w tym temacie zrobić coś jeszcze? Facebook, ze swoim Moments, udowadnia, że... Czytaj dalej
Istnieje wiele sposobów na to, aby dzielić się zdjęciami ze swoimi przyjaciółmi. Snapchat, Instagram i Facebook udostępniają zróżnicowane narzędzia do tego celu. Czy można więc w tym temacie zrobić coś jeszcze? Facebook, ze swoim Moments, udowadnia, że... Czytaj dalej
Programy lojalnościowe na stałe wpisały się w strategię wielu polskich firm, które dostrzegły korzyści płynące z ich realizacji. Od wyboru grupy docelowej zależy, jak będzie wyglądała akcja, gdyż projekty w sektorach B2B i B2C nieco różnią się od siebie. Na szczęście... Czytaj dalej
Programy lojalnościowe na stałe wpisały się w strategię wielu polskich firm, które dostrzegły korzyści płynące z ich realizacji. Od wyboru grupy docelowej zależy, jak będzie wyglądała akcja, gdyż projekty w sektorach B2B i B2C nieco różnią się od siebie. Na szczęście... Czytaj dalej
Listonic - polski startup, którego twórcy znaleźli się w gronie 50 najbardziej kreatywnych w biznesie według „Briefu” - razem z Goldbachem udostępnił nowe narzędzie dla reklamodawców z branży FMCG. O szczegółach inMarketReach opowiada Kamila Janiszewski,... Czytaj dalej
Listonic - polski startup, którego twórcy znaleźli się w gronie 50 najbardziej kreatywnych w biznesie według „Briefu” - razem z Goldbachem udostępnił nowe narzędzie dla reklamodawców z branży FMCG. O szczegółach inMarketReach opowiada Kamila Janiszewski,... Czytaj dalej
Agencja DDB&tribal zdobyła złoto w rywalizacji o Facebook Awards, za projekt #KISSaLOT – Świat pod jemiołą, realizowaną dla linii lotniczych LOT. Czytaj dalej