Aktualności
Najnowszy raport Gemiusa - gemiusAdMonitor, prezentuje w jakie reklamy najchętniej klikają użytkownicy internetu. Przebadani zostali internauci z dwunastu krajów Europy Środkowo - Wschodniej. W tym także z Polski. Jak przedstawiają się wnioski z badań? Czytaj dalej
Najnowszy raport Gemiusa - gemiusAdMonitor, prezentuje w jakie reklamy najchętniej klikają użytkownicy internetu. Przebadani zostali internauci z dwunastu krajów Europy Środkowo - Wschodniej. W tym także z Polski. Jak przedstawiają się wnioski z badań? Czytaj dalej
Coraz więcej polskich uczelni wyższych, aby dopomóc studentom w odnalezieniu się w uniwersyteckich realiach, sięga po innowacje. Na Uniwersytet Łódzki teraz wkroczyły beacony. Czytaj dalej
Coraz więcej polskich uczelni wyższych, aby dopomóc studentom w odnalezieniu się w uniwersyteckich realiach, sięga po innowacje. Na Uniwersytet Łódzki teraz wkroczyły beacony. Czytaj dalej
Masz okazję się dowiedzieć już 16 czerwca. Wtedy odbędzie się Forum Promocji Województwa Łódzkiego a Ty dzięki transmisji on-line będziesz mógł śledzić jej przebieg. Czytaj dalej
Już 16 czerwca w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się konferencja „Mobile jako strategiczny element Twojego biznesu. Szanse i zagrożenia”. Oficjalny konferencyjny hashtag to #BriefMobile. W trakcie wydarzenia swoje wystąpienie wygłosi Marcin Zaremba,... Czytaj dalej
Już 16 czerwca w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się konferencja „Mobile jako strategiczny element Twojego biznesu. Szanse i zagrożenia”. Oficjalny konferencyjny hashtag to #BriefMobile. W trakcie wydarzenia swoje wystąpienie wygłosi Marcin Zaremba,... Czytaj dalej
Powszechnie wiadomo, że najlepiej uczyć się na cudzych błędach. Z tego założenia musieli wyjść twórcy strony Autopsy.io, na której zamiast o sukcesach, można poczytać o porażkach startupowców. Czytaj dalej
Powszechnie wiadomo, że najlepiej uczyć się na cudzych błędach. Z tego założenia musieli wyjść twórcy strony Autopsy.io, na której zamiast o sukcesach, można poczytać o porażkach startupowców. Czytaj dalej
Reklama w Internecie jest tak wszechobecna, że przeciętny użytkownik zdążył już się na nią „uodpornić”. Olbrzymia liczba niespersonalizowanych banerów pojawiających się na każdej witrynie internetowej coraz częściej traktowana jest przez internautów jako „efekt... Czytaj dalej
Reklama w Internecie jest tak wszechobecna, że przeciętny użytkownik zdążył już się na nią „uodpornić”. Olbrzymia liczba niespersonalizowanych banerów pojawiających się na każdej witrynie internetowej coraz częściej traktowana jest przez internautów jako „efekt... Czytaj dalej
Zagłębiając się w inicjatywę Komisji Europejskiej dotyczącą Jednolitego Rynku Cyfrowego, można zauważyć pewne podobieństwa pomiędzy tym dokumentem, a zapisami, które znalazły się w ACTA. Czy czeka nas kolejna społeczna rewolucja? Czytaj dalej
Zagłębiając się w inicjatywę Komisji Europejskiej dotyczącą Jednolitego Rynku Cyfrowego, można zauważyć pewne podobieństwa pomiędzy tym dokumentem, a zapisami, które znalazły się w ACTA. Czy czeka nas kolejna społeczna rewolucja? Czytaj dalej
Marki w poszukiwaniu insightów konsumenckich, podczas budowania swojej strategii czy promocji często zapominają, że najprostsze rozwiązania są zwykle najlepsze. Dlatego warto wzorować się na tych, które pytają wprost i wsłuchują się w głos swoich... Czytaj dalej
Marki w poszukiwaniu insightów konsumenckich, podczas budowania swojej strategii czy promocji często zapominają, że najprostsze rozwiązania są zwykle najlepsze. Dlatego warto wzorować się na tych, które pytają wprost i wsłuchują się w głos swoich... Czytaj dalej