Aktualności
Na broszurach, w serialach, podczas akcji specjalnych, ale również poprzez gry promują się polskie miasta i regiony. Do grupy korzystającej z tej ostatniej możliwości dołączyło województwo kujawsko – pomorskie. Czytaj dalej
Na broszurach, w serialach, podczas akcji specjalnych, ale również poprzez gry promują się polskie miasta i regiony. Do grupy korzystającej z tej ostatniej możliwości dołączyło województwo kujawsko – pomorskie. Czytaj dalej
Boom na wirtualną rzeczywistość trwa w najlepsze. Firmy takie jak Oculus Rift czy Samsung tworzą urządzenia i programy wykorzystujące tę technologię. VR teraz głównie kojarzy się z rozrywką i grami, ale Andrzej J. Horoch, prezes i dyrektor kreatywny Workroom Agency... Czytaj dalej
Boom na wirtualną rzeczywistość trwa w najlepsze. Firmy takie jak Oculus Rift czy Samsung tworzą urządzenia i programy wykorzystujące tę technologię. VR teraz głównie kojarzy się z rozrywką i grami, ale Andrzej J. Horoch, prezes i dyrektor kreatywny Workroom Agency... Czytaj dalej
Boom na wirtualną rzeczywistość trwa w najlepsze. Firmy takie jak Oculus Rift czy Samsung tworzą urządzenia i programy wykorzystujące tę technologię. VR teraz głównie kojarzy się z rozrywką i grami, ale Andrzej J. Horoch, prezes i dyrektor kreatywny Workroom Agency... Czytaj dalej
Czy w Polsce można wejść do grona przedsiębiorców nie wychodząc z domu i mając do dyspozycji jedynie komputer z podłączeniem do internetu? Teoretycznie tak, ale... Czytaj dalej
Czy w Polsce można wejść do grona przedsiębiorców nie wychodząc z domu i mając do dyspozycji jedynie komputer z podłączeniem do internetu? Teoretycznie tak, ale... Czytaj dalej
Nowe technologie mobilne są przez Polaków nie tylko akceptowane, ale wręcz wyczekiwane i szybko oswajane. W tym względzie znajdujemy się w europejskiej czołówce – wynika z raportu Polska jest Mobi, przygotowanego przez Monikę Mikowską, prowadzącą blog Jestem... Czytaj dalej
Liczne badania wskazują, że Polacy oglądają coraz więcej telewizji. A po drugie, że oglądają jej coraz mniej, poświęcając więcej uwagi Internetowi. Jak wytłumaczyć ten paradoks? Czytaj dalej
Ambasada Szwajcarii w Polsce, Ministerstwo Gospodarki, Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz Polsko-Szwajcarska Izba Gospodarcza mają zaszczyt zaprosić na konferencję z okazji Swiss Innovation Day, która odbędzie się dnia 09 czerwca 2015, w godz. 9.00 –... Czytaj dalej
Przemysł spotkań w rozwiniętych krajach Unii Europejskiej odpowiada za 3 do 4 proc. PKB. W Polsce, według najbardziej optymistycznych danych, wskaźnik ten waha się w okolicy 2 proc. Stymulowanie rozwoju tego sektora to zatem gra o zwiększenie PKB o 1-2 proc. oraz o... Czytaj dalej
Przedstawiamy wnioski z badań dotyczące tego jak kształtują się zachowania polskiego konsumenta w dobie omnichannel. Czytaj dalej
Jak zacząć działalność na chińskim rynku internetowym? Jaka jest specyfika rynku chińskiego? Czy między Wschodem a Zachodem, jeżeli chodzi o branżę internetową, występują jakieś znaczące różnice? Na te i na inne pytania odpowiada Paweł Wyborski, założyciel i CTO... Czytaj dalej
Jak zacząć działalność na chińskim rynku internetowym? Jaka jest specyfika rynku chińskiego? Czy między Wschodem a Zachodem, jeżeli chodzi o branżę internetową, występują jakieś znaczące różnice? Na te i na inne pytania odpowiada Paweł Wyborski, założyciel i CTO... Czytaj dalej
19 września 2015 roku na warszawskim Żoliborzu odbędzie się pierwszy w Polsce bieg dla branży e-commerce i internetowej. e-Commerce Polska BIEGw.NET. Za organizacją biegu stoi Maciek Żyto, związany zawodowo z e-gospodarką od 2000 roku, a od 2001 roku aktywny biegacz... Czytaj dalej