Aktualności
Zajmujesz się zawodowo public relations? Jesteś dziennikarzem? A może studiujesz komunikację społeczną lub inne kierunki studiów związane z PR? Jeśli tak, od dziś możesz wybrać najlepszych specjalistów ds. komunikacji! Czytaj dalej
Zajmujesz się zawodowo public relations? Jesteś dziennikarzem? A może studiujesz komunikację społeczną lub inne kierunki studiów związane z PR? Jeśli tak, od dziś możesz wybrać najlepszych specjalistów ds. komunikacji! Czytaj dalej
Piotr Voelkel jest twórcą jednej z najbardziej rozpoznawalnych i docenianych marek meblowych. Jak udało się osiągnąć ten status? Jak budować firmę, która potrafi osiągać globalne sukcesy? Jak design przekuć w biznes? Na te pytania odpowiada rozmówca Grzegorza... Czytaj dalej
Piotr Voelkel jest twórcą jednej z najbardziej rozpoznawalnych i docenianych marek meblowych. Jak udało się osiągnąć ten status? Jak budować firmę, która potrafi osiągać globalne sukcesy? Jak design przekuć w biznes? Na te pytania odpowiada rozmówca Grzegorza... Czytaj dalej
Kliknij teraz. Brzmi zachęcająco? Średnio. Raczej sucho i generycznie. Co zatem zrobić, by media czytały Wasze maile? Przedstawiamy kilka sposobów. Czytaj dalej
Kliknij teraz. Brzmi zachęcająco? Średnio. Raczej sucho i generycznie. Co zatem zrobić, by media czytały Wasze maile? Przedstawiamy kilka sposobów. Czytaj dalej
Co zrobić, by pozbyć się nierówności płciowej w biznesie? Jak wspierać kobiety w ich karierze zawodowej? Czym jest inicjatywa "Lean in"? Między innymi na te pytania odpowiada Sylwia Barthel de Weydenthal, CEE Client Partner w firmie Facebook. Czytaj dalej
Co zrobić, by pozbyć się nierówności płciowej w biznesie? Jak wspierać kobiety w ich karierze zawodowej? Czym jest inicjatywa "Lean in"? Między innymi na te pytania odpowiada Sylwia Barthel de Weydenthal, CEE Client Partner w firmie Facebook. Czytaj dalej
Kto powinien wziąć odpowiedzialność za stworzenie silnej marki naszego kraju? Politycy się do tego nie nadają - uważa Piotr Voelkel. Ten ciężar powinien spoczywać na barkach polskiego biznesu. Czytaj dalej
Kto powinien wziąć odpowiedzialność za stworzenie silnej marki naszego kraju? Politycy się do tego nie nadają - uważa Piotr Voelkel. Ten ciężar powinien spoczywać na barkach polskiego biznesu. Czytaj dalej
Po raz pierwszy termin Big Data pada w mediach w 1999 roku. Od tamtego czasu okazuje się przedmiotem licznych kontrowersji i wdzięcznym podłożem do rozmaitego słowotwórstwa. Zestawia się go z takimi określeniami jak np. Big Brother, Big Dud, Big Money, Big Opportunity... Czytaj dalej
Po raz pierwszy termin Big Data pada w mediach w 1999 roku. Od tamtego czasu okazuje się przedmiotem licznych kontrowersji i wdzięcznym podłożem do rozmaitego słowotwórstwa. Zestawia się go z takimi określeniami jak np. Big Brother, Big Dud, Big Money, Big Opportunity... Czytaj dalej
Po raz pierwszy termin Big Data pada w mediach w 1999 roku. Od tamtego czasu okazuje się przedmiotem licznych kontrowersji i wdzięcznym podłożem do rozmaitego słowotwórstwa. Zestawia się go z takimi określeniami jak np. Big Brother, Big Dud, Big Money, Big Opportunity... Czytaj dalej
Technologia Open Source jest znana od lat, jednak przedsiębiorcy i marketerzy w dalszym ciągu dość nieufnie podchodzą do otwartego oprogramowania. Gmail, Amazon, YouTube, Facebook czy aplikacje w telefonach, wszystkie te narzędzie pracują w chmurze i są przez Polaków... Czytaj dalej
Organizowanie debaty pt. „Kobiety w biznesie” w marcu, miesiącu, w którym obchodzony jest międzynarodowy dzień kobiet, może wydawać się banalne. Redakcja magazynu „Brief” trochę przewrotnie zdecydowała się na taki ruch, by poruszyć temat, którego, naszym zdaniem, bez... Czytaj dalej