Aktualności
Projektowanie doświadczeń ma wiele różnych aspektów. UX designerzy współpracują z firmami specjalizującymi się w tworzeniu aplikacji mobilnych i innego oprogramowania z myślą o konsumentach różnych marek. Ale nie tylko. UX design to także ważna część zarządzania... Czytaj dalej
Jak promują się województwa przed sezonem letnim? Czym chcą przyciągnąć do siebie turystów, a może nie tylko ich? Sprawdzamy jak to robią na Lubelszczyźnie, Podlasiu oraz Warmii i Mazurach. Czytaj dalej
Nowoczesny handel to obecnie dużo więcej niż kiedyś. Nie wystarczy tradycyjny sklep, do którego klient w wersji 1.0 wybierze się, by dokonać zakupu. Dziś o każdego trzeba walczyć na wielu frontach, czyli zastosować model omnichannel. Czytaj dalej
Po raz kolejny w tym tekście padnie sformułowanie, że rok 2015 to rok wideo. Jeśli ktoś do tej pory słysząc to hasło ironicznie się uśmiechał to teraz wypadałoby, aby przestał. Łukasz Jakóbiak przeprowadzając w swojej kawalerce wywiad z prezydentem Bronisławem... Czytaj dalej
Po raz kolejny w tym tekście padnie sformułowanie, że rok 2015 to rok wideo. Jeśli ktoś do tej pory słysząc to hasło ironicznie się uśmiechał to teraz wypadałoby, aby przestał. Łukasz Jakóbiak przeprowadzając w swojej kawalerce wywiad z prezydentem Bronisławem... Czytaj dalej
Facebook, Instagram i Twitter – tym trzem mediom społecznościowym przyjrzał się w swojej analizie Gemius. Okazuje się, że Instagram przyciąga coraz więcej internautów, podobnie jak Twitter. Popularność Facebooka spada. Czytaj dalej
Facebook, Instagram i Twitter – tym trzem mediom społecznościowym przyjrzał się w swojej analizie Gemius. Okazuje się, że Instagram przyciąga coraz więcej internautów, podobnie jak Twitter. Popularność Facebooka spada. Czytaj dalej
Drugi odcinek Loży Innowacji na II Kongresie Dyrektorów E-Commerce w Krakowie. Eksperci i praktycy branży e-handlu spotykają się by wymienić doświadczenia i przedyskutować najważniejsze, obecne zjawiska na rynku. Tematem dominującym kongresu, a także nadchodzącego... Czytaj dalej
Kina pełne są plakatów. I nic w tym dziwnego, ponieważ dzięki nim dowiadujemy się o nowościach filmowych, ale także mamy kontakt z różnego rodzaju reklamami. Plakaty mają jednak to do siebie, że są mało interaktywne. A właściwie były mało interaktywne, ponieważ... Czytaj dalej
Kina pełne są plakatów. I nic w tym dziwnego, ponieważ dzięki nim dowiadujemy się o nowościach filmowych, ale także mamy kontakt z różnego rodzaju reklamami. Plakaty mają jednak to do siebie, że są mało interaktywne. A właściwie były mało interaktywne, ponieważ... Czytaj dalej
Kina pełne są plakatów. I nic w tym dziwnego, ponieważ dzięki nim dowiadujemy się o nowościach filmowych, ale także mamy kontakt z różnego rodzaju reklamami. Plakaty mają jednak to do siebie, że są mało interaktywne. A właściwie były mało interaktywne, ponieważ... Czytaj dalej
Kina pełne są plakatów. I nic w tym dziwnego, ponieważ dzięki nim dowiadujemy się o nowościach filmowych, ale także mamy kontakt z różnego rodzaju reklamami. Plakaty mają jednak to do siebie, że są mało interaktywne. A właściwie były mało interaktywne, ponieważ... Czytaj dalej
Kina pełne są plakatów. I nic w tym dziwnego, ponieważ dzięki nim dowiadujemy się o nowościach filmowych, ale także mamy kontakt z różnego rodzaju reklamami. Plakaty mają jednak to do siebie, że są mało interaktywne. A właściwie były mało interaktywne, ponieważ... Czytaj dalej
30 osób z kilkunastu krajów świata dyskutujących o sprawach społecznych, korupcji, mediach, debacie publicznej, organizacjach pozarządowych oraz administracji publicznej w jednym miejscu. W tym roku 16 i 17 kwietnia Warszawa stanie się najbardziej otwartą, cyfrową i... Czytaj dalej
30 osób z kilkunastu krajów świata dyskutujących o sprawach społecznych, korupcji, mediach, debacie publicznej, organizacjach pozarządowych oraz administracji publicznej w jednym miejscu. W tym roku 16 i 17 kwietnia Warszawa stanie się najbardziej otwartą, cyfrową i... Czytaj dalej