Aktualności
Jak wydawcy mogą chronić wrażliwe treści przed sztucznym ruchem? Dlaczego sztuczny ruch jest zagrożeniem dla wydawców? Jak można wykorzystać mechanizmy uwierzytelniające w marketingu? Na te i na inne pytania w najnowszym odcinku InSocial odpowiada Paweł Milcarz,... Czytaj dalej
Jak efektywnie zarządzać reputacją hotelu i zwiększyć sprzedaż? Jaka jest rola nowoczesnych narzędzi i kanałów komunikacji w branży hotelarskiej? Jak wykorzystać wideo online, aby pozyskać nowych gości? Jak asertywnie komunikować się z gościem oraz jak przeprowadzać... Czytaj dalej
Toruński inkubator startupów Smart Space organizuje program akceleracyjny SCALE, który ma pomóc polskim firmom zrobić międzynarodową furorę. Łukasz Ozimek, szef Smart Space, wyjaśnia na czym polega ten program i pokazuje, że operując z Torunia można robić globalny... Czytaj dalej
Toruński inkubator startupów Smart Space organizuje program akceleracyjny SCALE, który ma pomóc polskim firmom zrobić międzynarodową furorę. Łukasz Ozimek, szef Smart Space, wyjaśnia na czym polega ten program i pokazuje, że operując z Torunia można robić globalny... Czytaj dalej
Chcesz zainwestować w firmę z rankingu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie magazynu „Brief”? Masz taką możliwość. Firma Migam.org właśnie rozpoczęła akcję crowdfundingową, w której oferuje udziały w spółce. Czytaj dalej
Chcesz zainwestować w firmę z rankingu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie magazynu „Brief”? Masz taką możliwość. Firma Migam.org właśnie rozpoczęła akcję crowdfundingową, w której oferuje udziały w spółce. Czytaj dalej
LinkedIn to największy portal społecznościowy dla biznesu. W Polsce liczba jego użytkowników przekroczyła już 2,5 mln. O tym, jak posługiwać się serwisem, w jaki sposób przykuć uwagę pracodawcy i jak zdobywać nowe kontakty za jego pośrednictwem, opowiada Tomasz... Czytaj dalej
LinkedIn to największy portal społecznościowy dla biznesu. W Polsce liczba jego użytkowników przekroczyła już 2,5 mln. O tym, jak posługiwać się serwisem, w jaki sposób przykuć uwagę pracodawcy i jak zdobywać nowe kontakty za jego pośrednictwem, opowiada Tomasz... Czytaj dalej
Czym zajmuje się studio D35? Jakie były jego początki? Jakie wyzwania stoją przed szefem studia preprodukcyjnego, produkcyjnego i postprodukcyjnego? I wreszcie, jaka jest przyszłość wideo? Na nasze pytania opowiada Marcin Kryjom, założyciel studia D35. Czytaj dalej
Czym zajmuje się studio D35? Jakie były jego początki? Jakie wyzwania stoją przed szefem studia preprodukcyjnego, produkcyjnego i postprodukcyjnego? I wreszcie, jaka jest przyszłość wideo? Na nasze pytania opowiada Marcin Kryjom, założyciel studia D35. Czytaj dalej
W 2014 Łódź przeprowadziła największą w swojej historii kampanię crossmediową. Przez ponad pół roku akcję Łódź Pozdrawia oglądaliśmy na outdoorze, w TV, w internecie i w prasie. I tak Łódź stała się najsłynniejszym pozdrawiającym miastem, a w listopadzie agencję... Czytaj dalej
W 2014 Łódź przeprowadziła największą w swojej historii kampanię crossmediową. Przez ponad pół roku akcję Łódź Pozdrawia oglądaliśmy na outdoorze, w TV, w internecie i w prasie. I tak Łódź stała się najsłynniejszym pozdrawiającym miastem, a w listopadzie agencję... Czytaj dalej
Kolejowa metafora pasuje idealnie. Tymczasem nie będzie to wpis ani o Pendolino, ani o pośpiesznym do Radomia, tylko o pociągu, który na moich oczach został postawiony na tory, i który od trzech już lat na jeden tydzień zabiera branżę spotkań w niezwykłą i... Czytaj dalej
To kwestia dużej konkurencji na rynku pracy i niedokładnej selekcji kandydatów sprowadzającej się do loterii – kolejny wysłany życiorys bez odpowiedzi można tłumaczyć sobie na wiele sposobów. Może jednak zamiast ocierać łzy, warto spróbować zrobić coś więcej i dać się... Czytaj dalej
To kwestia dużej konkurencji na rynku pracy i niedokładnej selekcji kandydatów sprowadzającej się do loterii – kolejny wysłany życiorys bez odpowiedzi można tłumaczyć sobie na wiele sposobów. Może jednak zamiast ocierać łzy, warto spróbować zrobić coś więcej i dać się... Czytaj dalej