Aktualności
Premier Indii, Narendra Modi, jest najpopularniejszym światowym przywódcą na Facebooku – jego profil obserwuje 40 milionów osób. Prezydent USA Donald Trump zajął drugie miejsce z 20 milionami osób obserwujących jego profil. To wnioski z najnowszego badania „Światowi... Czytaj dalej
W jaki sposób sztuczna inteligencja może pomóc nam w działaniach biznesowych? Jak wykorzystać zaawansowane algorytmy w marketingu? Które marki już z nich skutecznie korzystają? Czytaj dalej
W jaki sposób sztuczna inteligencja może pomóc nam w działaniach biznesowych? Jak wykorzystać zaawansowane algorytmy w marketingu? Które marki już z nich skutecznie korzystają? Czytaj dalej
Tragedie, w których podczas eventu giną ludzie na szczęście zdarzają się rzadko. Niestety częściej dochodzi do sytuacji, gdy na danym wydarzeniu wybucha panika lub jego uporządkowanie ustępuje chaosowi. Tłum to żywioł, który trudno opanować szczególnie bez... Czytaj dalej
„Witamy. Bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Nasz zespół kontroli jakości dokłada wszelkich starań, aby rozwiązać tę sprawę. Jeszcze raz przepraszamy za niedogodności. Pozdrawiamy!”. Jeśli właśnie zrobiło Ci się niedobrze, czytaj... Czytaj dalej
„Witamy. Bardzo nam przykro z powodu zaistniałej sytuacji. Nasz zespół kontroli jakości dokłada wszelkich starań, aby rozwiązać tę sprawę. Jeszcze raz przepraszamy za niedogodności. Pozdrawiamy!”. Jeśli właśnie zrobiło Ci się niedobrze, czytaj... Czytaj dalej
Każdy z nas będzie w podeszłym wieku, nie wszyscy jednak zdołają finansowo zabezpieczyć swoją przyszłość. Również w naszym najbliższym otoczeniu są osoby samotne, opuszczone i pozbawione wsparcia. Fundacja Sue Ryder od lat wspiera domy opieki dla osób starszych.... Czytaj dalej
Każdy z nas będzie w podeszłym wieku, nie wszyscy jednak zdołają finansowo zabezpieczyć swoją przyszłość. Również w naszym najbliższym otoczeniu są osoby samotne, opuszczone i pozbawione wsparcia. Fundacja Sue Ryder od lat wspiera domy opieki dla osób starszych.... Czytaj dalej
Idziemy w mobile. Mobile są reklamy, gry, interakcje, a współcześni nastolatkowie nie wyobrażają już sobie życia bez aplikacji. Oczywiście w pełni mobilnych. Informacja o tym, że po raz pierwszy ruch w internecie ze smartfonów przekroczył wielkość ruchu z desktopu... Czytaj dalej
Idziemy w mobile. Mobile są reklamy, gry, interakcje, a współcześni nastolatkowie nie wyobrażają już sobie życia bez aplikacji. Oczywiście w pełni mobilnych. Informacja o tym, że po raz pierwszy ruch w internecie ze smartfonów przekroczył wielkość ruchu z desktopu... Czytaj dalej
W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director... Czytaj dalej
W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director... Czytaj dalej
Wraz z dzisiejszym porankiem udostępniam Wam wywiad z Janem Skrzypkiem z firmy TeamLabs. Człowiekiem od ciekawych programów integracyjnych, projektów dla tzw. „grup myślących”, tworzącym gry dedykowane danemu klientowi. Razem z Jankiem zrobiliśmy kilka eventów... Czytaj dalej
Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także... Czytaj dalej
Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także... Czytaj dalej