Aktualności
Już za osiem miesięcy, w wybranej części kraju, lekarze, farmaceuci i pacjenci będą mogli przetestować system do obsługi elektronicznych recept. Kilkanaście tygodni temu Konstanty Radziwiłł informował, że e-recepta może być gotowa do końca tego roku. I chociaż... Czytaj dalej
Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z... Czytaj dalej
Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z... Czytaj dalej
Wtorek to dzień, w którym rozdano Lwy w następujących kategoriach – Creative Data, Innovation, Mobile, Cyber and Direct Lions. Wydarzenia na miejscu śledzi nasz wysłannik, Mateusz Masłowski. Czytaj dalej
Wtorek to dzień, w którym rozdano Lwy w następujących kategoriach – Creative Data, Innovation, Mobile, Cyber and Direct Lions. Wydarzenia na miejscu śledzi nasz wysłannik, Mateusz Masłowski. Czytaj dalej
Większość pracowników deklaruje w swoich CV biegłą znajomość pakietu Office oraz innych programów przydatnych w pracy biurowej. Z badania przeprowadzonego przez Skillveo wynika jednak, że bardzo duży odsetek zatrudnionych potrzebuje dodatkowej pomocy z opanowaniem... Czytaj dalej
Większość pracowników deklaruje w swoich CV biegłą znajomość pakietu Office oraz innych programów przydatnych w pracy biurowej. Z badania przeprowadzonego przez Skillveo wynika jednak, że bardzo duży odsetek zatrudnionych potrzebuje dodatkowej pomocy z opanowaniem... Czytaj dalej
Według badania przeprowadzonego przez Ascend2 i Research Partners, 45% marketerów ocenia e-mail marketing jako najbardziej skuteczny sposób pozyskiwania nowych klientów, a dla 28% z nich stanowi on trudność. Jak sprawić, by e-mail marketing przy możliwie najmniejszym... Czytaj dalej
Według badania przeprowadzonego przez Ascend2 i Research Partners, 45% marketerów ocenia e-mail marketing jako najbardziej skuteczny sposób pozyskiwania nowych klientów, a dla 28% z nich stanowi on trudność. Jak sprawić, by e-mail marketing przy możliwie najmniejszym... Czytaj dalej
Jest Brief, dokładnie wiesz czego oczekuje klient, wysyłasz dopieszczoną ofertę, a on? Mówi „nie”?!?!?! Często nie uzasadnia swojej decyzji lub argumentuje, że zaproponowana koncepcja nie jest warta swojej ceny albo po prostu szukał czegoś innego. Czy możesz coś z tym... Czytaj dalej
Właśnie rozpoczął się Międzynarodowy Festiwal Reklamy Cannes Lions. Jest to już 64 odsłona festiwalu. W tym roku motywem przewodnim jest hasło: „Great stories start in Cannes” – z czym nie można się nie zgodzić. Czytaj dalej
Właśnie rozpoczął się Międzynarodowy Festiwal Reklamy Cannes Lions. Jest to już 64 odsłona festiwalu. W tym roku motywem przewodnim jest hasło: „Great stories start in Cannes” – z czym nie można się nie zgodzić. Czytaj dalej
Paweł Kowalewski, pełniący stanowisko Global Vice President objął dodatkowo stanowisko VP Area Director Europe. Paweł jest jedynym Polakiem w globalnych strukturach IAA i w dalszym ciągu odpowiadać będzie za rozwój stowarzyszenia na świecie. Nowe obowiązki objął w... Czytaj dalej
Paweł Kowalewski, pełniący stanowisko Global Vice President objął dodatkowo stanowisko VP Area Director Europe. Paweł jest jedynym Polakiem w globalnych strukturach IAA i w dalszym ciągu odpowiadać będzie za rozwój stowarzyszenia na świecie. Nowe obowiązki objął w... Czytaj dalej
14 czerwca rozpoczęła się kampania contentowa P"rawdziwe historie smakują lepiej", wspierająca wprowadzenie na polski rynek Landliebe – wiodącej marki w branży produktów mlecznych w Niemczech. Czytaj dalej