Aktualności
Jak kobiety odnajdują się w sektorze IT, w którym wciąż przeważają mężczyźni? Czy ich zdaniem warto kończyć studia kierunkowe czy lepiej skupić się na zdobywaniu doświadczenia? A co można powiedzieć o kwestii dyskryminacji płciowej w tej branży? Na te i inne pytania... Czytaj dalej
Jak kobiety odnajdują się w sektorze IT, w którym wciąż przeważają mężczyźni? Czy ich zdaniem warto kończyć studia kierunkowe czy lepiej skupić się na zdobywaniu doświadczenia? A co można powiedzieć o kwestii dyskryminacji płciowej w tej branży? Na te i inne pytania... Czytaj dalej
Tysiące pasjonatów biegania zebrało się już po raz czwarty o poranku u stóp Stadionu Narodowego. Gdzieś z boku za ekranami, startującym bacznym okiem przygląda się Dyrektor i twórca projektu – Maciej Brzozowski z całym zespołem Agencji Live. Na głowie przepastne... Czytaj dalej
Atrakcyjność produktów dziecięcych wygrywa z troską o środowisko czy przestrzeganiem praw człowieka przez ich producentów. Tylko niespełna połowa rodziców sugeruje się odpowiedzialnością społeczną producenta przy zakupie artykułów dziecięcych. Badani kojarzą CSR... Czytaj dalej
Aż 42 proc. średnich i 40 proc. małych polskich przedsiębiorstw wychodzi ze swoją ofertą poza granice naszego kraju. Najczęściej są to państwa należące do Unii Europejskiej. Dlatego duża część z nich decyduje się na zakup domeny .eu – wynika z badania, które na... Czytaj dalej
Aż 42 proc. średnich i 40 proc. małych polskich przedsiębiorstw wychodzi ze swoją ofertą poza granice naszego kraju. Najczęściej są to państwa należące do Unii Europejskiej. Dlatego duża część z nich decyduje się na zakup domeny .eu – wynika z badania, które na... Czytaj dalej
Ubiegły tydzień na rynku wideo online zdominowały kampanie związane z modą. Na pierwszym miejscu znalazła się społeczno-wizerunkowa kampania H&M, która dotarła aż do 3,9 mln użytkowników. Czytaj dalej
Femvertising to stosunkowo nowy nurt w branży komunikacji marketingowej. Już teraz jednak możemy zaobserwować przykłady ciekawego i kreatywnego podejścia do komunikacji z kobietami. Jednym z nich jest serial internetowy. Co marki mogą zyskać na stworzeniu własnego... Czytaj dalej
Femvertising to stosunkowo nowy nurt w branży komunikacji marketingowej. Już teraz jednak możemy zaobserwować przykłady ciekawego i kreatywnego podejścia do komunikacji z kobietami. Jednym z nich jest serial internetowy. Co marki mogą zyskać na stworzeniu własnego... Czytaj dalej
Już po raz czwarty w Gdańsku odbyła się jedna z największych w Polsce konferencji poświęconych mediom społecznościowym. Tegoroczne Social Media Convent zgromadziło w sumie ponad 500 osób, wśród których – jako prelegenci – pojawili się m.in. przedstawiciele Twittera,... Czytaj dalej
Już po raz czwarty w Gdańsku odbyła się jedna z największych w Polsce konferencji poświęconych mediom społecznościowym. Tegoroczne Social Media Convent zgromadziło w sumie ponad 500 osób, wśród których – jako prelegenci – pojawili się m.in. przedstawiciele Twittera,... Czytaj dalej
Tylko 14,7 proc. e-sklepów przetłumaczyło witrynę na co najmniej jeden język obcy, a zaledwie 6 proc. z nich korzysta z zagranicznych domen. Wynika to z najnowszego badania Sociomantic Labs „Ekspansja zagraniczna polskich e-sklepów 2016”. Dane pokazują, że polskie... Czytaj dalej
Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej marki, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić, aby klienci chcieli podążać za naszą marką i dzielić się nią z innymi? Twórz opowieści, opowiadaj o swojej marce!... Czytaj dalej
Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej marki, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić, aby klienci chcieli podążać za naszą marką i dzielić się nią z innymi? Twórz opowieści, opowiadaj o swojej marce!... Czytaj dalej
Sezon eventowy uważam za otwarty! Eventowi Turyści do boju! Przeglądając kalendarz wydarzeń i oferty festiwali, pikników i innych letnich imprez muszę przyznać, że dużo się będzie działo, a miasta prześcigają się w przyciąganiu do siebie mas. Wyraźnie widać, że coraz... Czytaj dalej