Aktualności
Aż 42 proc. średnich i 40 proc. małych polskich przedsiębiorstw wychodzi ze swoją ofertą poza granice naszego kraju. Najczęściej są to państwa należące do Unii Europejskiej. Dlatego duża część z nich decyduje się na zakup domeny .eu – wynika z badania, które na... Czytaj dalej
Ubiegły tydzień na rynku wideo online zdominowały kampanie związane z modą. Na pierwszym miejscu znalazła się społeczno-wizerunkowa kampania H&M, która dotarła aż do 3,9 mln użytkowników. Czytaj dalej
Femvertising to stosunkowo nowy nurt w branży komunikacji marketingowej. Już teraz jednak możemy zaobserwować przykłady ciekawego i kreatywnego podejścia do komunikacji z kobietami. Jednym z nich jest serial internetowy. Co marki mogą zyskać na stworzeniu własnego... Czytaj dalej
Femvertising to stosunkowo nowy nurt w branży komunikacji marketingowej. Już teraz jednak możemy zaobserwować przykłady ciekawego i kreatywnego podejścia do komunikacji z kobietami. Jednym z nich jest serial internetowy. Co marki mogą zyskać na stworzeniu własnego... Czytaj dalej
Już po raz czwarty w Gdańsku odbyła się jedna z największych w Polsce konferencji poświęconych mediom społecznościowym. Tegoroczne Social Media Convent zgromadziło w sumie ponad 500 osób, wśród których – jako prelegenci – pojawili się m.in. przedstawiciele Twittera,... Czytaj dalej
Już po raz czwarty w Gdańsku odbyła się jedna z największych w Polsce konferencji poświęconych mediom społecznościowym. Tegoroczne Social Media Convent zgromadziło w sumie ponad 500 osób, wśród których – jako prelegenci – pojawili się m.in. przedstawiciele Twittera,... Czytaj dalej
Tylko 14,7 proc. e-sklepów przetłumaczyło witrynę na co najmniej jeden język obcy, a zaledwie 6 proc. z nich korzysta z zagranicznych domen. Wynika to z najnowszego badania Sociomantic Labs „Ekspansja zagraniczna polskich e-sklepów 2016”. Dane pokazują, że polskie... Czytaj dalej
Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej marki, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić, aby klienci chcieli podążać za naszą marką i dzielić się nią z innymi? Twórz opowieści, opowiadaj o swojej marce!... Czytaj dalej
Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej marki, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić, aby klienci chcieli podążać za naszą marką i dzielić się nią z innymi? Twórz opowieści, opowiadaj o swojej marce!... Czytaj dalej
Sezon eventowy uważam za otwarty! Eventowi Turyści do boju! Przeglądając kalendarz wydarzeń i oferty festiwali, pikników i innych letnich imprez muszę przyznać, że dużo się będzie działo, a miasta prześcigają się w przyciąganiu do siebie mas. Wyraźnie widać, że coraz... Czytaj dalej
26 kwietnia br. z okazji Światowego Dnia Własności Intelektualnej odbędzie się konferencja „Wyzwania dla prawa własności intelektualnej w gospodarce cyfrowej - znaki towarowe w czasach hashtagów, wzory przemysłowe w świecie layoutów” organizowana przez Urząd Patentowy... Czytaj dalej
Organizator konferencji UX Poland UseLab we współpracy z Urzędem Miasta Stołecznego Warszawa zapraszają designerów do udziału w konkursie „Zaprojektuj swoją Warszawę”. Konkurs trwa do 25 kwietnia br. Czytaj dalej
Organizator konferencji UX Poland UseLab we współpracy z Urzędem Miasta Stołecznego Warszawa zapraszają designerów do udziału w konkursie „Zaprojektuj swoją Warszawę”. Konkurs trwa do 25 kwietnia br. Czytaj dalej
26 kwietnia br. z okazji Światowego Dnia Własności Intelektualnej odbędzie się konferencja „Wyzwania dla prawa własności intelektualnej w gospodarce cyfrowej - znaki towarowe w czasach hashtagów, wzory przemysłowe w świecie layoutów” organizowana przez Urząd Patentowy... Czytaj dalej
Coraz więcej ludzi zwraca uwagę na stan środowiska naszej planety. Czy technologie są w stanie pomóc w budowaniu postaw proekologicznych? Oto kilka aplikacji mobilnych, które pomogą być „eko” na co dzień. Czytaj dalej