Aktualności
Hejtowanie w sieci staje się plagą naszych czasów. Reakcją na mowę nienawiści w internecie jest kampania HejtStop, która ma na celu zmianę postaw oraz promowanie nowego narzędzia do skutecznej walki z hejtem. Organizatorem projektu jest platforma Projekt: Polska wraz... Czytaj dalej
Jak stworzyć wartościową opowieść dla marki? Czemu warto opowiadać historie? Jaką rolę w dzisiejszej komunikacji marek odgrywa storytelling? Między innymi na te pytania odpowiemy podczas szkolenia Storytelling, w ramach cyklu Content Marketing - poznaj, twórz,... Czytaj dalej
Hejtowanie w sieci staje się plagą naszych czasów. Reakcją na mowę nienawiści w internecie jest kampania HejtStop, która ma na celu zmianę postaw oraz promowanie nowego narzędzia do skutecznej walki z hejtem. Organizatorem projektu jest platforma Projekt: Polska wraz... Czytaj dalej
European Rover Challenge to największe wydarzenie robotyczno-kosmiczne organizowane w Europie, które już na stałe wpisało się w kalendarz naukowych imprez tej części świata. Organizowany przez Planet PR event zdobył w konkursie magazynu „Brief” tytuł Grand Prix dla... Czytaj dalej
Wacław Idziak, członek zarządu Sekcji Polskiej Europejskiego Ruchu Odnowy Wsi i Małych Miast ECOVAST, od 17. lat pomaga mieszkańcom wsi odmienić ich życiową przestrzeń, a nam przybliża ideę wsi tematycznej. Czytaj dalej
Wacław Idziak, członek zarządu Sekcji Polskiej Europejskiego Ruchu Odnowy Wsi i Małych Miast ECOVAST, od 17. lat pomaga mieszkańcom wsi odmienić ich życiową przestrzeń, a nam przybliża ideę wsi tematycznej. Czytaj dalej
Google.pl odwiedzało codziennie średnio 9,6 mln polskich internautów, Facebook.com – 6,9 mln, a Youtube.com – 4,7 mln. Jakie strony internetowe znalazły się w rankingu TOP10 w zeszłym tygodniu? Czytaj dalej
Google.pl odwiedzało codziennie średnio 9,6 mln polskich internautów, Facebook.com – 6,9 mln, a Youtube.com – 4,7 mln. Jakie strony internetowe znalazły się w rankingu TOP10 w zeszłym tygodniu? Czytaj dalej
Jakie wnioski płyną z raportu „Stan Marketingu B2B w Polsce 2015”. Swoimi wnioskami dzieli się Tomasz Pol, Head of Marketing, IT & Business Solutions Division z firmy Impel. Czytaj dalej
Jakie wnioski płyną z raportu „Stan Marketingu B2B w Polsce 2015”. Swoimi wnioskami dzieli się Tomasz Pol, Head of Marketing, IT & Business Solutions Division z firmy Impel. Czytaj dalej
Jakie wnioski płyną z raportu „Stan Marketingu B2B w Polsce 2015”. Swoimi wnioskami dzieli się Tomasz Pol, Head of Marketing, IT & Business Solutions Division z firmy Impel. Czytaj dalej
Jak stworzyć wartościową opowieść dla marki? Czemu warto opowiadać historie? Jaką rolę w dzisiejszej komunikacji marek odgrywa storytelling? Między innymi na te pytania odpowiemy podczas szkolenia Storytelling, w ramach cyklu Content Marketing - poznaj, twórz,... Czytaj dalej
Zaryzykuję twierdzenie, że tworzący oferty eventowiec przynajmniej raz był w sytuacji, gdy klient poprosił o rozbicie faktury na poszczególne pozycje i wyjaśnienie każdej znajdującej się na niej kwoty. Bo pojawiły się błedy w kosztorysie. Klient zdecydowanie nie... Czytaj dalej
Czym jest program Enactus i jakie ma znaczenie dla rozwoju CSR-u w Polsce? Jak studenci postrzegają biznes społecznie odpowiedzialny? Dlaczego warto promować idee zrównoważonego rozwoju wśród tej grupy i jak robić to skutecznie? Między innymi na te pytania odpowiadają... Czytaj dalej
Czym jest program Enactus i jakie ma znaczenie dla rozwoju CSR-u w Polsce? Jak studenci postrzegają biznes społecznie odpowiedzialny? Dlaczego warto promować idee zrównoważonego rozwoju wśród tej grupy i jak robić to skutecznie? Między innymi na te pytania odpowiadają... Czytaj dalej