Aktualności
Po 4 latach istnienia polski zespół Facebooka doczekał się nowej przestrzeni. Warszawska siedziba korporacji będzie centrum zarządzania obszarem Europy Środkowo-Wschodniej. Czytaj dalej
Po 4 latach istnienia polski zespół Facebooka doczekał się nowej przestrzeni. Warszawska siedziba korporacji będzie centrum zarządzania obszarem Europy Środkowo-Wschodniej. Czytaj dalej
Odłóż telefon i zacznij rozmawiać – to motyw przewodni najnowszej akcji MasterCard i trzech warszawskich restauracji. Ich goście będą zachęcani do skorzystania z MasterCard Capsule – urządzenia, dzięki któremu zamiast skupiać się na kolejnych powiadomieniach na... Czytaj dalej
Odłóż telefon i zacznij rozmawiać – to motyw przewodni najnowszej akcji MasterCard i trzech warszawskich restauracji. Ich goście będą zachęcani do skorzystania z MasterCard Capsule – urządzenia, dzięki któremu zamiast skupiać się na kolejnych powiadomieniach na... Czytaj dalej
Czym spowodowana jest ewolucja w komunikacji między ludźmi: wygodą, brakiem czasu, potrzebą przekazu i odbioru jak najbardziej empirycznych treści, a może czymś zupełnie innym? Jedno jest pewne, standardowa komunikacja tekstowa powoli ustępuje miejsca treściom wideo... Czytaj dalej
Czym spowodowana jest ewolucja w komunikacji między ludźmi: wygodą, brakiem czasu, potrzebą przekazu i odbioru jak najbardziej empirycznych treści, a może czymś zupełnie innym? Jedno jest pewne, standardowa komunikacja tekstowa powoli ustępuje miejsca treściom wideo... Czytaj dalej
Poczta Polska stawia na nowoczesne technologie – tablety dla każdego listonosza oraz aplikację „Mobilny listonosz”. Wszystkie zmiany odbywają się w ramach wygranego przez Pocztę Polską przetargu na obsługę korespondencji sądowej. Czytaj dalej
11 kwietnia 2016 Marcin Boroszko obejmie funkcję prezesa zarządu (CEO) Media Impact Polska oraz Chief Sales Officer’a Grupy Onet-RAS Polska. Boroszko przez ostatnie 15 lat był związany z firmą AtMedia. Czytaj dalej
11 kwietnia 2016 Marcin Boroszko obejmie funkcję prezesa zarządu (CEO) Media Impact Polska oraz Chief Sales Officer’a Grupy Onet-RAS Polska. Boroszko przez ostatnie 15 lat był związany z firmą AtMedia. Czytaj dalej
Dlaczego agencja marketingowa angażuje się w działania społecznie odpowiedzialne? Jakie są wyzwania związane z realizacją projektów CSR-owych przez firmę z sektora MŚP? I wreszcie, czy warto organizować akcje społeczne "na przekór" i jak mierzyć ich efektywność?... Czytaj dalej
Dlaczego agencja marketingowa angażuje się w działania społecznie odpowiedzialne? Jakie są wyzwania związane z realizacją projektów CSR-owych przez firmę z sektora MŚP? I wreszcie, czy warto organizować akcje społeczne "na przekór" i jak mierzyć ich efektywność?... Czytaj dalej
Jak wygląda dobra kampania społeczna? O zmieniających się trendach i kryteriach oceny zgłoszeń do konkursu Kampania Społeczna Roku opowiada Paweł Prochenko, przewodniczący jury. Czytaj dalej
Jak wygląda dobra kampania społeczna? O zmieniających się trendach i kryteriach oceny zgłoszeń do konkursu Kampania Społeczna Roku opowiada Paweł Prochenko, przewodniczący jury. Czytaj dalej
Poczta Polska stawia na nowoczesne technologie – tablety dla każdego listonosza oraz aplikację „Mobilny listonosz”. Wszystkie zmiany odbywają się w ramach wygranego przez Pocztę Polską przetargu na obsługę korespondencji sądowej. Czytaj dalej
Ci co zorientowani wiedzą, że w branży mamy dwa prestiżowe konkursy: Galę Osobowość Roku MICE Poland oraz MP Power Awards. Oba konkursy branżowo kocham i mimo, że w żadnym z nich nigdy nie zdobędę statuetki (brak dla mnie kategorii – ehhh – smuteczek) to uważam,... Czytaj dalej