Aktualności
Od 1 marca 2016 roku można zgłaszać projekty do drugiej edycji konkursu Brief for Poland, poświęconego wydarzeniom zimowym. Szukamy ciekawych imprez, które wpływają na pozytywne postrzeganie danego miasta, wzmacniają jego wizerunek oraz przyczyniają się do budowania... Czytaj dalej
Od 1 marca 2016 roku można zgłaszać projekty do drugiej edycji konkursu Brief for Poland, poświęconego wydarzeniom zimowym. Szukamy ciekawych imprez, które wpływają na pozytywne postrzeganie danego miasta, wzmacniają jego wizerunek oraz przyczyniają się do budowania... Czytaj dalej
Poznaj priorytety unijne w perspektywie na lata 2014-2020, dowiedz się jak rozpocząć współpracę między nauką a biznesem i gdzie szukać wsparcia w tych działaniach? Czytaj dalej
Możliwość udostępniania treści wideo w czasie rzeczywistym nie jest niczym nowym, jednak wraz ze wzrostem popularności dwóch live-streamingowych aplikacji mobilnych – Meerkat i Periscope – wyraźne stały się głosy, że taki oto sposób nadawania informacji może znacząco... Czytaj dalej
Możliwość udostępniania treści wideo w czasie rzeczywistym nie jest niczym nowym, jednak wraz ze wzrostem popularności dwóch live-streamingowych aplikacji mobilnych – Meerkat i Periscope – wyraźne stały się głosy, że taki oto sposób nadawania informacji może znacząco... Czytaj dalej
Czy można znaleźć zatrudnienie aktywnie go nie szukając? Okazuje się, że tak. Wystarczy zrobić kilka prostych rzeczy, a praca sama nas znajdzie. Czytaj dalej
Czy można znaleźć zatrudnienie aktywnie go nie szukając? Okazuje się, że tak. Wystarczy zrobić kilka prostych rzeczy, a praca sama nas znajdzie. Czytaj dalej
Jak wiemy błędy zdarzają się nawet najlepszym, więc jeśli pomimo świetnych działań zapobiegawczych pojawił się problem to w pierwszej kolejności należy go zdefiniować. Istnieje zasadnicza różnica pomiędzy kryzysem, a zwykłą wpadką. Jeśli jednak mamy do czynienia z tym... Czytaj dalej
Jak wiemy błędy zdarzają się nawet najlepszym, więc jeśli pomimo świetnych działań zapobiegawczych pojawił się problem to w pierwszej kolejności należy go zdefiniować. Istnieje zasadnicza różnica pomiędzy kryzysem, a zwykłą wpadką. Jeśli jednak mamy do czynienia z tym... Czytaj dalej
Ponad 60 proc. polskich marketingowców deklaruje, że nakłady na tworzenie treści będą najszybciej rosnącą pozycją w ich budżecie. Kończy się czas mówienia firm tylko o sobie i własnych produktach lub usługach... Czytaj dalej
Ponad 60 proc. polskich marketingowców deklaruje, że nakłady na tworzenie treści będą najszybciej rosnącą pozycją w ich budżecie. Kończy się czas mówienia firm tylko o sobie i własnych produktach lub usługach... Czytaj dalej
Rozpoczynasz współpracę z zagranicznymi kontrahentami? Planujesz międzynarodową premierę swojego produktu? Wnikliwie zbadałeś dany rynek i lokalną konkurencję oraz opracowałeś strategię ekspansji. Pozostaje zatem już „tylko” przetłumaczyć swój przekaz i czekać na jego... Czytaj dalej
Rozpoczynasz współpracę z zagranicznymi kontrahentami? Planujesz międzynarodową premierę swojego produktu? Wnikliwie zbadałeś dany rynek i lokalną konkurencję oraz opracowałeś strategię ekspansji. Pozostaje zatem już „tylko” przetłumaczyć swój przekaz i czekać na jego... Czytaj dalej
Coraz częściej można usłyszeć głosy mówiące o tym, że m-commerce to przyszłość handlu. Niestety, chociaż zakupy mobilne faktycznie mają bardzo duży potencjał, jeśli konsumenci nie będą przekonani do dokonywania płatności za pomocą smartfonów lub tabletów, ów nie... Czytaj dalej
Coraz częściej można usłyszeć głosy mówiące o tym, że m-commerce to przyszłość handlu. Niestety, chociaż zakupy mobilne faktycznie mają bardzo duży potencjał, jeśli konsumenci nie będą przekonani do dokonywania płatności za pomocą smartfonów lub tabletów, ów nie... Czytaj dalej