TOP 10 NAJPOPULARNIEJSZYCH KAMPANII WIDEO TYGODNIA

W ostatnim tygodniu mogliśmy oglądać gigantyczną autopromocję Google na YouTubie. Co ciekawe, Google wykorzystał powierzchnię reklamową na wideo in-banner zamiast reklamy in-stream. Wszystko po to, żeby promować Festiwal Gier wspierany przez Google Play oraz kursy...

Polski eksport ze wsparciem Polskiego Funduszu Rozwoju

Najbliższe lata będą należały do polskiego eksportu. Wszystko za sprawą strategii zrównoważonego rozwoju gospodarczego Polski, która zakłada między innymi istotne wsparcie finansowe dla projektów przyczyniających się do rozwoju przedsiębiorczości naszego kraju. Pomoc...

O marketingu sensorycznym jako części strategii marki

IMS, wspólnie z instytutem badawczym Millward Brown przeprowadzili badania wpływu narzędzi marketingu sensorycznego na zachowanie konsumentów. O komentarz poprosiliśmy Jarosława Grzesicę, doradcę zarządu IMS.

Jak rozmawiać z konsumentem? (wywiad)

Rzeczywistość ciągle zmienia się pod wpływem technologii. W miejscu nie stoi również sposób, w który marki komunikują się z konsumentem. O hiperpersonalizacji i dlaczego jest ona podstawą dobrej strategii w wywiadzie dla Brief.pl opowiada Marek Włodarczyk, country...

Marka Polska: debata w Sejmie

W jaki sposób skutecznie promować polskie produkty i usługi? Fundacja Marka dla Polski zorganizowała w Sejmie debatę pod patronatem Ministerstwa Rozwoju, na temat budowy silnej marki Polska oraz promocji polskich produktów i usług w związku z przyjętym „Planem na...

Piotr Bartecki: Pomysł to nie wszystko

Czy świetny pomysł na biznes jest ostateczną gwarancją powodzenia? Co sprawia, że czasem nawet najwspanialsze wizje i najlepiej rokujące przedsiębiorstwa upadają? Co należy zmienić w realiach otoczenia prawnego rodzimej przedsiębiorczości, aby biznes mógł rozkwitać...

RWE Polska zmienia nazwę na innogy

Na rebranding decyduje się obecnie ponad 1/3 przedsiębiorstw - wynika z badań Ipsos przeprowadzonych na zlecenie Grupy OEX. W ostatnich latach obserwowaliśmy, między innymi, przemianę marki Poczty Polskiej, PZU czy T-Mobile. Tym razem bierzemy pod lupę rebranding...

Polska scena startupowa: rozmowa z CEO Bitspiration Festival

6 czerwca br. rozpocznie się kolejna edycja festiwalu startupowego Bitspiration. Do tej pory w wydarzeniu udział brały takie firmy jak Google, YouTube, Spotify, Microsoft, 500 Startups, The Next Web czy TechCrunch. O polskim rynku startupowym, inwestorach i nowościach...
Strona 13 z 25« Pierwsza...1112131415...20...Ostatnia »