W ostatnim tygodniu mogliśmy oglądać gigantyczną autopromocję Google na YouTubie. Co ciekawe, Google wykorzystał powierzchnię reklamową na wideo in-banner zamiast reklamy in-stream. Wszystko po to, żeby promować Festiwal Gier wspierany przez Google Play oraz kursy...
Najbliższe lata będą należały do polskiego eksportu. Wszystko za sprawą strategii zrównoważonego rozwoju gospodarczego Polski, która zakłada między innymi istotne wsparcie finansowe dla projektów przyczyniających się do rozwoju przedsiębiorczości naszego kraju. Pomoc...
IMS, wspólnie z instytutem badawczym Millward Brown przeprowadzili badania wpływu narzędzi marketingu sensorycznego na zachowanie konsumentów. O komentarz poprosiliśmy Jarosława Grzesicę, doradcę zarządu IMS.
Rzeczywistość ciągle zmienia się pod wpływem technologii. W miejscu nie stoi również sposób, w który marki komunikują się z konsumentem. O hiperpersonalizacji i dlaczego jest ona podstawą dobrej strategii w wywiadzie dla Brief.pl opowiada Marek Włodarczyk, country...
Termin miękkiej siły państw (soft power) wprowadził niegdyś amerykański politolog, Joseph Nye. W dużym skrócie oznacza ona atrakcyjność kraju pod względem kultury czy gospodarki. Jak się okazuje, Polska wypada pod tym względem stosunkowo dobrze na tle innych państw z...
W Polsce od 2007 roku możliwe jest dokonanie wyboru sprzedawcy prądu. Z opcji takiej z roku na rok korzysta coraz więcej klientów indywidualnych i przede wszystkim firm. Wynika to z wielu potencjalnych zysków, jakie można osiągnąć dzięki takiej decyzji. Jak zawsze...
W jaki sposób skutecznie promować polskie produkty i usługi? Fundacja Marka dla Polski zorganizowała w Sejmie debatę pod patronatem Ministerstwa Rozwoju, na temat budowy silnej marki Polska oraz promocji polskich produktów i usług w związku z przyjętym „Planem na...
Czy świetny pomysł na biznes jest ostateczną gwarancją powodzenia? Co sprawia, że czasem nawet najwspanialsze wizje i najlepiej rokujące przedsiębiorstwa upadają? Co należy zmienić w realiach otoczenia prawnego rodzimej przedsiębiorczości, aby biznes mógł rozkwitać...
Na rebranding decyduje się obecnie ponad 1/3 przedsiębiorstw - wynika z badań Ipsos przeprowadzonych na zlecenie Grupy OEX. W ostatnich latach obserwowaliśmy, między innymi, przemianę marki Poczty Polskiej, PZU czy T-Mobile. Tym razem bierzemy pod lupę rebranding...
6 czerwca br. rozpocznie się kolejna edycja festiwalu startupowego Bitspiration. Do tej pory w wydarzeniu udział brały takie firmy jak Google, YouTube, Spotify, Microsoft, 500 Startups, The Next Web czy TechCrunch. O polskim rynku startupowym, inwestorach i nowościach...