Tegoroczna, jubileuszowa edycja Fotofestiwalu w Łodzi zapowiada się jako wielowymiarowa podróż. Wystawy tematyczne „Hit the road: Fotografowie w drodze” nie tylko zabiorą widzów w różne miejsca na Ziemi, ale zapewnią też różnorodność interpretacji tematu i gatunków...
Jak będzie wyglądało biuro przyszłości? Co zrobić, by przestrzeń biurowa przestała być stresującym miejscem, a zaczęła sprzyjać efektywności i kreatywności? Dlaczego warto rozważyć opcję pracy zdalnej? Odpowiedzi na te i inne pytania znaleźć można w najnowszym...
Niemal każdego dnia spotykam mistrzów, którzy do perfekcji opanowali sztukę zniechęcania do siebie klientów. I przyznam szczerze jest to bardzo proste. Jeśli chcecie osiągnąć eventowe dno, zraźcie do siebie i swojej oferty wszystkich zainteresowanych. Gwarantuję, że...
Atrakcyjność produktów dziecięcych wygrywa z troską o środowisko czy przestrzeganiem praw człowieka przez ich producentów. Tylko niespełna połowa rodziców sugeruje się odpowiedzialnością społeczną producenta przy zakupie artykułów dziecięcych. Badani kojarzą CSR...
Ubiegły tydzień na rynku wideo online zdominowały kampanie związane z modą. Na pierwszym miejscu znalazła się społeczno-wizerunkowa kampania H&M, która dotarła aż do 3,9 mln użytkowników.
Tylko 14,7 proc. e-sklepów przetłumaczyło witrynę na co najmniej jeden język obcy, a zaledwie 6 proc. z nich korzysta z zagranicznych domen. Wynika to z najnowszego badania Sociomantic Labs „Ekspansja zagraniczna polskich e-sklepów 2016”. Dane pokazują, że polskie...
Kto by się nie skusił na podróż po Londynie śladami Jamesa Bonda? A może by tak przy okazji zwiedzić piękne posiadłości, znane fanom serialu „Downton Abbey”? Albo też na weekend wyskoczyć do Łodzi i ruszyć w miasto szlakiem Komisarza Aleksa czy też poznać Toruń z...
O tym, że reklama telewizyjna schodzi na boczny tor, a na salony wkraczają formaty wideo on-line, nikogo już chyba nie trzeba przekonywać. Nie wystarczy jednak stworzyć kanał marki w serwisie YouTube i pozwolić mu żyć własnym życiem. Zdobyć i utrzymać zainteresowanie...
- Panuje przeświadczenie, że to dział sprzedaży przynosi pieniądze do firmy, natomiast dział marketingu zazwyczaj traktowany jest jako koszt. Jednak najbliższe lata to czas zmian i zwiększenie roli marketingu w segmencie B2B - uważa Wiktor Łyczko, założyciel firmy...
Spółka Creotech Instruments stanie na czele konsorcjum przemysłowo-naukowego, którego celem będzie stworzenie polskiego satelity komercyjnego SAT–AI–PL. Satelita będzie częścią systemu bezpieczeństwa ruchu morskiego. Projekt jest doskonałym przykładem współpracy...