7 marca 2016 roku w Sound Garden Hotel odbyła się uroczysta gala, podczas której poznaliśmy laureatów 6. edycji rankingu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie według magazynu „Brief”. Prezentujemy nietypową relację z tego wydarzenia, stworzoną w technologii...
Krajowe marki często mają na celu ekspansję na rynki zagraniczne. Warto jednak pamiętać o uzyskaniu prawa do znaku towarowego i ochronie marki poza granicami Polski. Jakie zasady obowiązują w Unii Europejskiej i innych krajach, z jakimi kosztami to się wiąże i na co...
Jak sprostać rosnącym potrzebom i nowym trendom w organizacji eventów? To pytanie jestem przekonana zadaje sobie nie jeden manager obiektu. Budując obecnie hotel, centrum kongresowe czy zwykłą można by powiedzieć halę trzeba wybiegać w przyszłość z trendami,...
Jak sprawdzić czy content marketing jest skuteczny? Jak analizować dane, które w ten sposób gromadzimy? Jak i dlaczego warto monitorować sieć? O tym m.in. podczas szkolenia z Analityki, w ramach cyklu Content Marketing - poznaj, twórz, analizuj, sprzedawaj.
AdWords niedawno obchodził swoje 15 urodziny. Przedstawiamy infografikę obrazującą jak przez lata zmieniał się produkt Google'a, jakie marki były najczęściej wyszukiwane za pośrednictwem wyszukiwarki oraz jak rozwój technologiczny wpłynął na to czego szukamy w...
Już 60 proc. Polaków posiada smartfon. Nic zatem dziwnego, że branża reklamowa przenosi się do mobile. W 2015 roku wydatki na reklamę mobilną wyniosą 51 proc. całości nakładów na e-reklamę w USA. W Polsce mobile stanowi jeden z najszybciej rozwijających się obszarów...
K2 otwiera Disruption Lab, który pomoże koncernom tworzyć nowatorskie produkty i usługi współpracując ze światem startupów. Liderem K2 Disruption Lab jest Arek Skuza.
Już blisko milion Polaków to osoby zamożne i bogate. Na co wydają swoje pieniądze? Jak wynika z badania KPMG „Rynek dóbr luksusowych w Polsce. Polskie marki premium i luksusowe. Edycja 2015”, ponad połowa z nich chętnie wybiera produkty premium i luksusowe oznaczone...
O nowej platformie łączącej świat biznesu i nauki rozmawiamy z dr Olafem Gajlem, dyrektorem Ośrodka Przetwarzania Informacji – Państwowego Instytutu Badawczego.
Nowa Koncepcja SEO to kilkaset godzin przygotowań, ponad 30 artykułów i dedykowana strona internetowa – a to dopiero początek.