Gdańska przestrzeń kreatywnych idei rozwija się! Clipster poszukuje kolejnych osób, które dołączą do powstałej we wrześniu społeczności. Twórcy przedsięwzięcia zapraszają wszystkich poszukujących nowej drogi do rozwoju siebie lub swojego pomysłu przy wsparciu tutorów...
Kluczowym narzędziem komunikacji społecznej odpowiedzialności biznesu są raporty społeczne. Informują interesariuszy firm i organizacji o działaniach pokazujących wpływ na środowisko i społeczeństwo, a także ład organizacyjny. Do 9. edycji konkursu Raporty Społeczne...
Można powiedzieć, że Star Wars to już marka sama w sobie. Jednak nie przeszkadza to innym firmom w korzystaniu z popularności Gwiezdnych Wojen i wykorzystywaniu motywów z sagi w swoich produktach. Rynek już po raz kolejny zalewa fala postaci wykreowanych przez...
Na aukcjach internetowych coraz częściej pojawiają się szczególnie ciekawe oferty sprzedaży komputerów. Sprzedawcy, w zamian za obniżenie ceny, sprzedają je bez oprogramowania operacyjnego, które na życzenie instalują „ręcznie” i „gratis”. Radzimy w takich sytuacjach...
Zapraszamy na podsumowanie pierwszej edycji zestawienia 15 kreatywnych w nauce!
Przedświąteczne szaleństwo zakupowe właśnie się zaczyna. Jest ono widoczne już nie tylko w wielkich centrach handlowych, gdzie zaczynają pojawiać się choinki, bombki i sztuczny śnieg, ale także w sieci. Co Polacy wpisują w najpopularniejszą na świecie wyszukiwarkę w...
Jaka reklama najlepiej sprawdza się w kanale mobilnym? Czy personalizacja może być dla marketerów lekiem na całe zło? Co sprawia, że strategia omnichannel zyskuje na znaczeniu? W jakim kierunku zmierza CRM? Jakie wiodące trendy w e-marketingu wskazują obecnie...
Podręczny skaner służący do monitorowania składu mineralnego zębów, aplikacja, która pozwala użytkownikowi stać się gwiazdą filmową, poręczny system alarmowy, łączący się przez technologię Bluetooth ze smartfonem – to tylko niektóre z produktów i rozwiązań, które...
Nieważne kto, nieważne gdzie, ważne, by straszyć lub dać się nastraszyć. Autentycznie bać się lub tylko skutecznie udać strach. To już nie zabawa, lecz część szerszego obszaru kultury masowej. Kultury pranku, czyli psikusa.
Dziennikarzy i specjalistów od PR łączy wzajemna zależność, dlatego warto monitorować jakość budowanych relacji, ponieważ wpływa ona na komfort i efektywność pracy zarówno jednych, jak i drugich. Z tą myślą agencja Martis Consulting przeprowadziła badanie na ponad 100...