Osiągnij przewagę w biznesie dzięki Grywalizacji (e-book)

Grywalizacja przestaje być biznesową ciekawostką, a zaczyna być niezbędnym i docenianym elementem kampanii marketingowej - badania pokazują, że już wkrótce będzie z niej korzystać połowa organizacji Global 100. Jak to zrobią? Eksperci z firmy Gamfi, lidera gamifikacji...

Letnie festiwale w liczbach

Obecność polskich festiwali w mediach cechuje się dużą popularnością. Między innymi z tego powodu marki, bardzo chętnie pokazują się przy okazji tych wydarzeń muzycznych. 2015 rok należał do sponsorów Open'er Festival – doniesienia medialne opublikowane w nawiązaniu...

Przepis na udany CSR nie musi być trudny – wystarczy kilka zasad

Dobra strategia CSR, która zyska uznanie interesariuszy, pracowników czy rankingów branżowych nie musi być wcale skomplikowana. Proste rozwiązania mogą okazać się najbardziej skuteczne. Przepis na jedne z najlepszych działań CSR wśród polskich firm odkryła Polpharma,...

Wpływ konsumentów na działanie marek [RAPORT]

Lawinowy wzrost liczby aktywnych użytkowników smartfonów i idący za nim dużo szybszy i łatwiejszy dostęp do sieci sprawił, że konsumenci zaczęli traktować internet oraz media społecznościowe jako jedno z najważniejszych źródeł informacji o markach i oferowanych przez...

Rola blogera w content marketingu

Słyszeliście kiedyś o zasadzie 3xWIN? Stworzona przez jednego z polskich blogerów – Macieja Budzicha, zasada zakłada, że na tym właśnie podejściu powinno się budować model współpracy blogera i marki. Zwycięstwo mają odnieść wszyscy – marka, bloger i oczywiście...

Zgłoś się do konkursu raportów społecznych

Forum Odpowiedzialnego Biznesu, we współpracy z firmą Deloitte i SGS Polska, już po raz 9. organizuje Konkurs Raporty Społeczne, skierowany do firm, które publikują sprawozdania dotyczące swoich działań z zakresu CSR, zrównoważonego rozwoju, ochrony środowiska i...
Strona 19 z 25« Pierwsza...10...1718192021...Ostatnia »