Sukcesy kreatywnych: milion dla Sher.ly

Krakowski startup Sher.ly pozyskał milion złotych finansowania od funduszu KPD Investment. Twórcy firmy, Marek Cieśla i Błażej Marciniak, znaleźli się w gronie 50 najbardziej kreatywnych w biznesie 2015.

Czy Polacy chcą zakładać własne biznesy?

Własny biznes, według zdecydowanej większości młodych Polaków, to dobry pomysł na zawodową przyszłość – wynika z raportu "Przyszły potencjał – perspektywy GEM dotyczące przedsiębiorczości wśród młodzieży w 2015", opublikowanego przez Global Entrepreneurship Monitor...

Psi Tinder

W aplikacyjnym szaleństwie powstało coś, czego jeszcze do tej pory nie było. DingDog to apka przeznaczona dla miłośników psów, którzy szukają dla swojego pupila towarzystwa. Wystarczy uruchomić program i odnaleźć na mapie chętnych do wspólnego...

Czy polski biznes jest gotowy na content marketing?

Content marketing ma szansę na dobre zmienić podejście firm do działań PRowych i marketingowych online. O ile międzynarodowy biznes tę ideę zaakceptował i wykorzystuje content marketing w komunikacji marek, tak reklamodawcy w Polsce zdają się jeszcze nie w pełni...

Gadżety w myśl hasła shopABILITY

26 czerwca 2015 r. w Gdańskim Parku Naukowo-Technologicznym odbyła się Finalna Prezentacja pierwszej edycji projektu OPEN_MINDS. Spotkanie to było zwieńczeniem zmagań studentów Politechniki Gdańskiej oraz Akademii Sztuk Pięknych, którzy przez 10 tygodni pracowali nad...

Aktywny konsument pomaga budować produkt i usługi

Marki, które otworzą się na możliwości jakie płyną z zaangażowania prosumentów, mogą odnieść sporo korzyści. Wiele z nich to rozumie i przyłącza się do promujących ten trend przedsięwzięć.

Marketingowe trendy w polskim internecie

W Raporcie Strategicznym IAB AdEx już po raz 12. przekrojowo zaprezentowano najważniejsze trendy i obszary rozwoju internetowego rynku w Polsce. Jakie zmiany przyniósł ostatni rok?
Strona 21 z 25« Pierwsza...10...1920212223...Ostatnia »