Po bardzo krótkim czasie eksperymentów ze zdjęciami produkowanymi chałupniczymi metodami, klienci wrócili do sprawdzonych rozwiązań. Wpływ na to ma proces powstawania zdjęcia i tego, jaką treść ma ono nieść. Nie można dłużej podtrzymywać przekonania, że amatorska...
To jedno z najczęściej zadawanych pytań. To także jedna z kluczowych kwestii do rozstrzygnięcia, gdy klient zaczyna przygodę z branżą eventową. Tym bardziej, że jeśli wszystko pójdzie gładko, współpraca może zaowocować dłuższą relacją. Wpis ten ma na celu...
Zapraszamy na kolejną biznesową konferencję magazynu „Brief”: Jak zarabiać na mobile?
Zamierzasz nauczyć się nowego języka obcego? Dzięki tym startupom zaoszczędzisz czas i pieniądze. Ukraiński startup Preply.com, który w 2015 roku wszedł do Polski, stworzył listę najciekawszych obecnie platform zarabiających na nauce języka obcego.
Zdążyłeś już w towarzystwie, w pracy, w sieci wyrazić swoją opinię na temat kampanii "Nie odkładaj macierzyństwa na potem"? Jeśli tak, to można uznać, że kampania w pewnym stopniu odniosła sukces. Bo kampanie społeczne powinny wzbudzać kontrowersje, wzruszenie czy...
Narrację odnoszącą się do funkcjonowania dzieci w internecie często ogranicza się do zagrożeń czyhających na najmłodszych w sieci. To oczywiście ważny temat, ale to również zawężanie perspektywy. Budowanie kompetencji cyfrowych nie może ograniczać się do unikania...
Kiedy większość z nas myśli o takim wydarzeniu jakim jest konferencja to zapewne ma przed oczami salę, widownię, prelegentów, mikrofony i catering. Okazje się, że można inaczej. Startup Prowly we współpracy z Allegro organizuje pierwszą konferencję, która odbędzie się...
Jak internet zmienia telewizję? Jak zmieniają się zwyczaje i preferencje widzów? Czy Jarek Kuźniar czuje się jeszcze dziennikarzem? Na pytania Grzegorza Kiszluka odpowiada twórca projektu Goforworld, jedna z twarzy stacji TVN.
Pierwszą turę wyborów prezydenckich minimalnie wygrał Andrzej Duda. Analizując jego działania i reakcje internautów, w sieci też plasuje się przed Bronisławem Komorowskim. Analiza prosto z naszej aplikacji App of cards.
Czy marki obecne w serwisie YouTube powinny decydować się na współpracę z youtuberami, czy raczej posiadać własne kanały? Jak rozliczać kampanie realizowane wespół z twórcami? Jak optymalizować wideo na platformie YouTube, a jak na portalu Facebook? I wreszcie, czy...