Międzynarodowy Kongres Morski już w czerwcu w Szczecinie

W połowie roku Szczecin przekształci się w europejskie centrum gospodarki morskiej. Odbędzie się 3. edycja Międzynarodowego Kongresu Morskiego, w którym wezmą udział przedstawiciele polskiej i europejskiej gospodarki morskiej. Swój przyjazd do Szczecina zapowiedziało...

Lady Gaga to Lady Big Data?

Już nawet gwiazdki muzyki pop zdają sobie sprawę z mocy drzemiącej w Big Data. W każdym razie na pewno choćby pośrednią świadomość benefitów płynących z analizy danych ma Lady Gaga. Jej manager, Troy Carter, to bowiem zdeklarowany fanatyk tej...

Tak regiony promują się przed sezonem letnim

Jak promują się województwa przed sezonem letnim? Czym chcą przyciągnąć do siebie turystów, a może nie tylko ich? Sprawdzamy jak to robią na Lubelszczyźnie, Podlasiu oraz Warmii i Mazurach.

„Loża innowacji” (odc. 2) – Omnichannel

Nowoczesny handel to obecnie dużo więcej niż kiedyś. Nie wystarczy tradycyjny sklep, do którego klient w wersji 1.0 wybierze się, by dokonać zakupu. Dziś o każdego trzeba walczyć na wielu frontach, czyli zastosować model omnichannel.

Zaprojektowani dla Eventów…

Do rzeczy wygodnych i usprawniających życie przyzwyczajamy się najszybciej. Zwłaszcza jak mamy wiele zadań podczas kilku eventów równocześnie. Dziś tytuł zaprojektowani dla eventów. O tym jak w eventowych innowacjach można już przebierać. Pojawiają się...

Outdoor będzie cyfrowy?

Jakie są mocne i słabe strony rynku mediów w Polsce? Jaka jest rola reklamy zewnętrznej jako medium? Dlaczego warto korzystać z kanałów digitalowych? Między innymi na te pytania odpowiada William Eccleshare, CEO Clear Channel Outdoor Worldwide.

Brainly: nowe oblicze edukacji

Brianly to jeden z największych sukcesów ostatnich lat na polskiej scenie startupowej. Serwis, w Polsce znany pod nazwą Zadane.pl, dostępny jest dziś w 35 krajach świata. O aktualnej sytuacji firmy, planach rozwoju, związanych m. in. z wykorzystaniem Big Data, oraz o...

InSocial: jak wydawcy mogą bronić się przed sztucznym ruchem?

Jak wydawcy mogą chronić wrażliwe treści przed sztucznym ruchem? Dlaczego sztuczny ruch jest zagrożeniem dla wydawców? Jak można wykorzystać mechanizmy uwierzytelniające w marketingu? Na te i na inne pytania w najnowszym odcinku InSocial odpowiada Paweł Milcarz,...
Strona 23 z 25« Pierwsza...10...2122232425