Aktualności
W środę, 28 września gdański coworking O4 po raz drugi z rzędu będzie gospodarzem finału Startup Sauna, wiodącego akceleratora Europy Północnej. Po trzech dniach intensywnych warsztatów, 15 wybranych startupów zawalczy o udział w programie i o bilet na największą... Czytaj dalej
W środę, 28 września gdański coworking O4 po raz drugi z rzędu będzie gospodarzem finału Startup Sauna, wiodącego akceleratora Europy Północnej. Po trzech dniach intensywnych warsztatów, 15 wybranych startupów zawalczy o udział w programie i o bilet na największą... Czytaj dalej
W środę, 28 września gdański coworking O4 po raz drugi z rzędu będzie gospodarzem finału Startup Sauna, wiodącego akceleratora Europy Północnej. Po trzech dniach intensywnych warsztatów, 15 wybranych startupów zawalczy o udział w programie i o bilet na największą... Czytaj dalej
W środę, 28 września gdański coworking O4 po raz drugi z rzędu będzie gospodarzem finału Startup Sauna, wiodącego akceleratora Europy Północnej. Po trzech dniach intensywnych warsztatów, 15 wybranych startupów zawalczy o udział w programie i o bilet na największą... Czytaj dalej
Od dawna marzył mi się event w stylu Bonda. Ludzie z branży często mówili, że jest to temat do wykorzystania. Ja też czułam, że tkwi w nim potencjał. Oczyma wyobraźni widziałam swoich uczestników wcielających się w rekrutów MI6. Ludzi chcących się poczuć jak bohater... Czytaj dalej
Badania wskazują, że jedynie 20 proc. respondentów pozytywnie ocenia zawód marketera. Marketerzy są postrzegani lepiej jedynie od sprzedawców, telemarketerów i polityków. Pisze o tym Robert Kozielski, chatered marketer w CIM, Questus. Czytaj dalej
Badania wskazują, że jedynie 20 proc. respondentów pozytywnie ocenia zawód marketera. Marketerzy są postrzegani lepiej jedynie od sprzedawców, telemarketerów i polityków. Pisze o tym Robert Kozielski, chatered marketer w CIM, Questus. Czytaj dalej
Poprzedni tydzień zdominowała promocja jesiennej ramówki stacji TVN. Poza tym w czołówce znalazły się również reklamy związane pośrednio z ostatnimi letnimi podróżami. Sprawdź w zestawieniu Gemiusa 10 reklam, które najbardziej promowały się w sieci w ostatnim... Czytaj dalej
Poprzedni tydzień zdominowała promocja jesiennej ramówki stacji TVN. Poza tym w czołówce znalazły się również reklamy związane pośrednio z ostatnimi letnimi podróżami. Sprawdź w zestawieniu Gemiusa 10 reklam, które najbardziej promowały się w sieci w ostatnim... Czytaj dalej
Raport Edu-Tech 2016 poświęcony nowoczesnej nauce i technologiom w świecie edukacji odsłania mało optymistyczny stan polskiego szkolnictwa. Mimo, że komputery znajdują się w ponad 72 proc. polskich domów, a najmłodsi spędzają w internecie przeciętnie 15 godz. w skali... Czytaj dalej
Raport Edu-Tech 2016 poświęcony nowoczesnej nauce i technologiom w świecie edukacji odsłania mało optymistyczny stan polskiego szkolnictwa. Mimo, że komputery znajdują się w ponad 72 proc. polskich domów, a najmłodsi spędzają w internecie przeciętnie 15 godz. w skali... Czytaj dalej
W ocenie ekspertów, obecność regionów w mediach społecznościowych to konieczność. Niestety województwa nadal nie doceniają ich wartości, a nieumiejętnie prowadzona komunikacja nie angażuje mieszkańców i turystów. Czytaj dalej
Eventy, city placement i wszelkiego rodzaju działania w internecie (od aplikacji mobilnych po współpracę z influencerami) – to najczęściej wykorzystywane przez miasta i regiony narzędzia promocji – wynika z raportu „Najlepsze działania promocyjne polskich miast i... Czytaj dalej
Eventy, city placement i wszelkiego rodzaju działania w internecie (od aplikacji mobilnych po współpracę z influencerami) – to najczęściej wykorzystywane przez miasta i regiony narzędzia promocji – wynika z raportu „Najlepsze działania promocyjne polskich miast i... Czytaj dalej
W ocenie ekspertów, obecność regionów w mediach społecznościowych to konieczność. Niestety województwa nadal nie doceniają ich wartości, a nieumiejętnie prowadzona komunikacja nie angażuje mieszkańców i turystów. Czytaj dalej