Aktualności
Upodobania współczesnych konsumentów sprawiły, że zakupy przez Internet, które jeszcze niedawno były zaledwie uzupełnieniem dla tradycyjnych sklepów, dzisiaj są potężną siłą. Wpłynęła na to zarówno jakość obsługi i organizacja samych e-sklepów, jak i rozwój... Czytaj dalej
Nie czas i koszt rejestracji, czy wymogi dotyczące minimalnego kapitału, ale koszty pracowników oraz podatki stanowią największa barierę w zakładaniu przedsiębiorstw. Główną szansą na rozwój przedsiębiorczości jest zaś edukacja, i to od najmłodszych lat. Startup... Czytaj dalej
Nie czas i koszt rejestracji, czy wymogi dotyczące minimalnego kapitału, ale koszty pracowników oraz podatki stanowią największa barierę w zakładaniu przedsiębiorstw. Główną szansą na rozwój przedsiębiorczości jest zaś edukacja, i to od najmłodszych lat. Startup... Czytaj dalej
F-commerce jest na polskim rynku stosunkowo nowym pojęciem, dla niektórych marketerów jeszcze zupełnie obcym. Pod tą enigmatyczną nazwą kryją się działania w mediach społecznościowych związane z silnym wsparciem sprzedaży. Choć wśród specjalistów zdania na temat ich... Czytaj dalej
F-commerce jest na polskim rynku stosunkowo nowym pojęciem, dla niektórych marketerów jeszcze zupełnie obcym. Pod tą enigmatyczną nazwą kryją się działania w mediach społecznościowych związane z silnym wsparciem sprzedaży. Choć wśród specjalistów zdania na temat ich... Czytaj dalej
Artiglo to platforma, która łączy grafików z całego kraju. Startup ruszył w połowie 2015 roku. Dziś współpracuje z nim już ponad 170 artystów, również z zagranicy. W erze masowej produkcji projekt próbuje łączyć i promować twórcze koncepcje. Czytaj dalej
Artiglo to platforma, która łączy grafików z całego kraju. Startup ruszył w połowie 2015 roku. Dziś współpracuje z nim już ponad 170 artystów, również z zagranicy. W erze masowej produkcji projekt próbuje łączyć i promować twórcze koncepcje. Czytaj dalej
Raport Salefrorce „2016 Connected Consumer Goods Report" przedstawia wyniki badania przeprowadzonego na klientach dóbr konsumpcyjnych. Firma sprawdziła Jest to studium zachowań konsumentów: sposobów poszukiwania produktów, preferowanych miejsc zakupów, czynników... Czytaj dalej
Raport Salefrorce „2016 Connected Consumer Goods Report" przedstawia wyniki badania przeprowadzonego na klientach dóbr konsumpcyjnych. Firma sprawdziła Jest to studium zachowań konsumentów: sposobów poszukiwania produktów, preferowanych miejsc zakupów, czynników... Czytaj dalej
Nokia Open Innovation Challenge 2016 pomaga rozwijać internet rzeczy m.in. w segmentach autonomicznych samochodów czy e-zdrowia. Akcja skierowana do innowatorów na całym świecie rozwijających technologie przyszłości poprzez internet rzeczy w takich dziedzinach, jak... Czytaj dalej
Nokia Open Innovation Challenge 2016 pomaga rozwijać internet rzeczy m.in. w segmentach autonomicznych samochodów czy e-zdrowia. Akcja skierowana do innowatorów na całym świecie rozwijających technologie przyszłości poprzez internet rzeczy w takich dziedzinach, jak... Czytaj dalej
O targach muzycznych Audioriver, wyzwaniach organizacyjnych oraz współpracy z miastem Płockiem w wywiadzie dla magazynu Brief opowiada Łukasz Napora, dyrektor marketingu i PR, rzecznik prasowy festiwalu Audioriver. Czytaj dalej
O targach muzycznych Audioriver, wyzwaniach organizacyjnych oraz współpracy z miastem Płockiem w wywiadzie dla magazynu Brief opowiada Łukasz Napora, dyrektor marketingu i PR, rzecznik prasowy festiwalu Audioriver. Czytaj dalej
Konferansjer? Mówca? Celebryta? Prezenter? Co najbardziej lubi w eventach? Dlaczego je prowadzi? Jak można ułatwić pracę jego kolegom po fachu? Co wypada dobrze, a co można sobie darować? Zbyszek Urbański opowie o kulisach pracy na eventach i przedstawi inny, ważny... Czytaj dalej
Zespół Spicy Mobile przeprowadził badanie Mobience, w którym poddał analizie ruch na serwisach turystycznych w 2015 i 2016 roku. W czerwcu 2016 roku zasięg tych stron internetowych wynosił 24%, czyli o 6% więcej niż w analogicznym miesiącu roku poprzedniego.... Czytaj dalej