Aktualności
Mailingi skutecznie zachęcają do zakupu sprzętów elektronicznych i stanowią ważne wsparcie pozostałych form reklamy, jak choćby banerów i blogów/vlogów - wynika z badań IRCenter i LeadR. Dodatkowo takie działania marketingowe zwracają uwagę użytkowników portali... Czytaj dalej
Mailingi skutecznie zachęcają do zakupu sprzętów elektronicznych i stanowią ważne wsparcie pozostałych form reklamy, jak choćby banerów i blogów/vlogów - wynika z badań IRCenter i LeadR. Dodatkowo takie działania marketingowe zwracają uwagę użytkowników portali... Czytaj dalej
Wzrost międzynarodowej pozycji Polski w badaniach naukowych i pracach rozwojowych oraz komercjalizacja innowacyjnych technologii materiałowych - to cele nowego programu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „Nowoczesne technologie materiałowe - TECHMATSTRATEG”. Czytaj dalej
Wzrost międzynarodowej pozycji Polski w badaniach naukowych i pracach rozwojowych oraz komercjalizacja innowacyjnych technologii materiałowych - to cele nowego programu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „Nowoczesne technologie materiałowe - TECHMATSTRATEG”. Czytaj dalej
Poland Business Run odbędzie się już we wrześniu. Tym razem uczestnicy pobiegną w Krakowie, Poznaniu, Katowicach, Łodzi, Warszawie, Wrocławiu i po raz pierwszy w Gdańsku. Do tej pory Poland Business Run pomógł ponad 60 osobom w zakupie protez, dofinansowaniu... Czytaj dalej
Poland Business Run odbędzie się już we wrześniu. Tym razem uczestnicy pobiegną w Krakowie, Poznaniu, Katowicach, Łodzi, Warszawie, Wrocławiu i po raz pierwszy w Gdańsku. Do tej pory Poland Business Run pomógł ponad 60 osobom w zakupie protez, dofinansowaniu... Czytaj dalej
Nowe technologię zmieniają rzeczywistość w bardzo szybkim tempie. Ma to bezpośredni wpływ na trendy w komunikacji marketingowej firm. Wiedzą o skutecznych kanałach dotarcia, platformach RTB i dobrej strategii online w wywiadzie dla Brief.pl podzielił się Mateusz... Czytaj dalej
Nowe technologię zmieniają rzeczywistość w bardzo szybkim tempie. Ma to bezpośredni wpływ na trendy w komunikacji marketingowej firm. Wiedzą o skutecznych kanałach dotarcia, platformach RTB i dobrej strategii online w wywiadzie dla Brief.pl podzielił się Mateusz... Czytaj dalej
Rynek tzw. marketingu sportowego rozwija się bardzo prężnie, angażując niezliczone firmy do współpracy. Międzynarodowe imprezy sportowe, które odbywają się w Polsce, powodują, że biznes otwiera się na nowe możliwości, które niesie ze sobą aktywność sportowa. Warto... Czytaj dalej
Rynek tzw. marketingu sportowego rozwija się bardzo prężnie, angażując niezliczone firmy do współpracy. Międzynarodowe imprezy sportowe, które odbywają się w Polsce, powodują, że biznes otwiera się na nowe możliwości, które niesie ze sobą aktywność sportowa. Warto... Czytaj dalej
Serwis HRS.com podsumował interakcje fanów polskich piłkarzy na ich fanpage’ach przed i po Euro 2016. Jak się okazuje, kibice Roberta Lewandowskiego podczas Euro 2016 wykonali na jego fanpage’u o pół miliona interakcji mniej niż przed mistrzostwami. Z kolei na... Czytaj dalej
Serwis HRS.com podsumował interakcje fanów polskich piłkarzy na ich fanpage’ach przed i po Euro 2016. Jak się okazuje, kibice Roberta Lewandowskiego podczas Euro 2016 wykonali na jego fanpage’u o pół miliona interakcji mniej niż przed mistrzostwami. Z kolei na... Czytaj dalej
Marcin Sosiński i Bartek Klimaszewski, jako Co-Creative Directors, będą odpowiadać za dział kreacji McCann & MRM, po tym jak Jacek Szulecki zdecydował się odejść z agencji. Czytaj dalej
Marcin Sosiński i Bartek Klimaszewski, jako Co-Creative Directors, będą odpowiadać za dział kreacji McCann & MRM, po tym jak Jacek Szulecki zdecydował się odejść z agencji. Czytaj dalej
Kolejna edycja prestiżowego festiwalu reklamy Golden Drum zbliża się dużymi krokami. W poprzednich latach polskie agencje były na nim wielokrotnie nagradzane, tym razem nasz przedstawiciel zasiądzie w jury jako jeden z 10 światowych ekspertów z zakresu... Czytaj dalej