Aktualności
Mentoring i wsparcie finansowe dla młodych firm. Grupa Publicis zainwestuje w startupy ponad pół miliarda euro. Wszystko za sprawą projektu Publicis90, dzięki któremu istotną pomoc otrzyma w sumie 90 przedsiębiorstw z całego świata. Czytaj dalej
Jak zbudować skuteczną strategię marketingową w oparciu o Instagram? Pomocne będą narzędzia, ułatwiające zarządzanie kontem i komunikację z konsumentem. Poniżej przedstawiamy niektóre z nich. Czytaj dalej
IMS, lider rynku wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego, przeprowadził wspólnie z instytutem badawczym Millward Brown badania wpływu narzędzi marketingu sensorycznego na zachowanie konsumentów. Badanie zostało przeprowadzone w jednej z... Czytaj dalej
Studio animacji TRZASK po 9 latach istnienia zmienia swoją identyfikację wizualną. W ramach nowego kierunku komunikacji powstało między innymi hasło: „We are your guide in digital ads”, które ma być esencją nowej wizji twórców studia. Czy nowy wizerunek w tym... Czytaj dalej
Dlaczego popularna aplikacja randkowa Tinder odniosła tak spektakularny sukces? Jest przede wszystkim prosta w obsłudze i ciekawi nas jej treść. Tę prawidłowość bardzo szybko zauważył polski startup, który postanowił zastosować mechanizm Tindera tworząc własną... Czytaj dalej
To pierwszy na skalę Polski tego typu projekt sieci kawiarni Green Caffè Nero. W warszawskim biurowcu Q22 powstał lokal dostępny wyłącznie dla pracowników firmy Deloitte i jej klientów. Stworzenie najwyżej położonej kawiarni na świecie to pomysł wypracowany wspólnie... Czytaj dalej
W ostatnim tygodniu mogliśmy oglądać gigantyczną autopromocję Google na YouTubie. Co ciekawe, Google wykorzystał powierzchnię reklamową na wideo in-banner zamiast reklamy in-stream. Wszystko po to, żeby promować Festiwal Gier wspierany przez Google Play oraz kursy... Czytaj dalej
Najbliższe lata będą należały do polskiego eksportu. Wszystko za sprawą strategii zrównoważonego rozwoju gospodarczego Polski, która zakłada między innymi istotne wsparcie finansowe dla projektów przyczyniających się do rozwoju przedsiębiorczości naszego kraju. Pomoc... Czytaj dalej
IMS, wspólnie z instytutem badawczym Millward Brown przeprowadzili badania wpływu narzędzi marketingu sensorycznego na zachowanie konsumentów. O komentarz poprosiliśmy Jarosława Grzesicę, doradcę zarządu IMS. Czytaj dalej
Rzeczywistość ciągle zmienia się pod wpływem technologii. W miejscu nie stoi również sposób, w który marki komunikują się z konsumentem. O hiperpersonalizacji i dlaczego jest ona podstawą dobrej strategii w wywiadzie dla Brief.pl opowiada Marek Włodarczyk, country... Czytaj dalej
Termin miękkiej siły państw (soft power) wprowadził niegdyś amerykański politolog, Joseph Nye. W dużym skrócie oznacza ona atrakcyjność kraju pod względem kultury czy gospodarki. Jak się okazuje, Polska wypada pod tym względem stosunkowo dobrze na tle innych państw z... Czytaj dalej
W Polsce od 2007 roku możliwe jest dokonanie wyboru sprzedawcy prądu. Z opcji takiej z roku na rok korzysta coraz więcej klientów indywidualnych i przede wszystkim firm. Wynika to z wielu potencjalnych zysków, jakie można osiągnąć dzięki takiej decyzji. Jak zawsze... Czytaj dalej
W jaki sposób skutecznie promować polskie produkty i usługi? Fundacja Marka dla Polski zorganizowała w Sejmie debatę pod patronatem Ministerstwa Rozwoju, na temat budowy silnej marki Polska oraz promocji polskich produktów i usług w związku z przyjętym „Planem na... Czytaj dalej
Czy świetny pomysł na biznes jest ostateczną gwarancją powodzenia? Co sprawia, że czasem nawet najwspanialsze wizje i najlepiej rokujące przedsiębiorstwa upadają? Co należy zmienić w realiach otoczenia prawnego rodzimej przedsiębiorczości, aby biznes mógł rozkwitać... Czytaj dalej
Na rebranding decyduje się obecnie ponad 1/3 przedsiębiorstw - wynika z badań Ipsos przeprowadzonych na zlecenie Grupy OEX. W ostatnich latach obserwowaliśmy, między innymi, przemianę marki Poczty Polskiej, PZU czy T-Mobile. Tym razem bierzemy pod lupę rebranding... Czytaj dalej