Aktualności
Chcesz rozwijać swoją firmę, szukasz inspiracji i nowych pomysłów? A może chcesz nawiązać cenne międzynarodowe kontakty i podbić zagraniczne rynki? Jeśli tak, program "Erasmus dla Przedsiębiorców" może Cię zainteresować. Czytaj dalej
Jak tworzyć nowe produkty w sytuacji niepewnośći i dużej zmienności na rynku? Jak strategia "Lean Startup" może pomóc w zarządzaniu produktami i usługami? Dlaczego tak ważna jest dbałość o doświadczenia klientów? Czym jest growth hacking? Przyjrzymy się temu nieco... Czytaj dalej
Jak tworzyć nowe produkty w sytuacji niepewnośći i dużej zmienności na rynku? Jak strategia "Lean Startup" może pomóc w zarządzaniu produktami i usługami? Dlaczego tak ważna jest dbałość o doświadczenia klientów? Czym jest growth hacking? Przyjrzymy się temu nieco... Czytaj dalej
Jak tworzyć nowe produkty w sytuacji niepewności i dużej zmienności sytuacji na rynku? Co zrobić, by tradycyjny sposób konstruowania produktów nie działa? Dlaczego należy dbać o dobre doświadczenia klientów? Jakie znaczenie w prowadzeniu projektów ma podejście Agile... Czytaj dalej
Jak tworzyć nowe produkty w sytuacji niepewności i dużej zmienności sytuacji na rynku? Co zrobić, by tradycyjny sposób konstruowania produktów nie działa? Dlaczego należy dbać o dobre doświadczenia klientów? Jakie znaczenie w prowadzeniu projektów ma podejście Agile... Czytaj dalej
Beacony są nośnikiem, który pozwala reklamodawcom na lepsze targetowanie swojej oferty oraz dotarcie do większej liczby potencjalnych klientów. Dobrym przykładem jest sieć kin Multikino, znajdująca się w ofercie Multikino Media, która korzysta z tego rozwiązania we... Czytaj dalej
Beacony są nośnikiem, który pozwala reklamodawcom na lepsze targetowanie swojej oferty oraz dotarcie do większej liczby potencjalnych klientów. Dobrym przykładem jest sieć kin Multikino, znajdująca się w ofercie Multikino Media, która korzysta z tego rozwiązania we... Czytaj dalej
IMS, specjalista i lider rynku usług z zakresu marketingu sensorycznego, przeprowadził wspólnie z instytutem badawczym Millward Brown kompleksowe badania efektywności mediów In-store. Są to pierwsze tak szczegółowo przeprowadzone badania w Polsce. Co kryje się za... Czytaj dalej
IMS, specjalista i lider rynku usług z zakresu marketingu sensorycznego, przeprowadził wspólnie z instytutem badawczym Millward Brown kompleksowe badania efektywności mediów In-store. Są to pierwsze tak szczegółowo przeprowadzone badania w Polsce. Co kryje się za... Czytaj dalej
W 2016 roku wydatki na kampanie reklamowe w sieciach content marketingowych wzrosną o 41,1 proc. w porównaniu z rokiem 2015. Dane o użytkownikach odegrają kluczową rolę w kampaniach online. Już ponad 2/3 agencji i domów mediowych korzystających z danych twierdzi, że... Czytaj dalej
W 2016 roku wydatki na kampanie reklamowe w sieciach content marketingowych wzrosną o 41,1 proc. w porównaniu z rokiem 2015. Dane o użytkownikach odegrają kluczową rolę w kampaniach online. Już ponad 2/3 agencji i domów mediowych korzystających z danych twierdzi, że... Czytaj dalej
We wrześniu br. zostanie ponownie otwarta historyczna Hala Koszyki. Będzie to nowy na mapie Warszawy punkt towarzyski i kulinarny, gdzie będzie można zjeść na miejscu w kilkunastu restauracjach i barach lub kupić produkty spożywcze do domu. Na uwagę zasługuje... Czytaj dalej
We wrześniu br. zostanie ponownie otwarta historyczna Hala Koszyki. Będzie to nowy na mapie Warszawy punkt towarzyski i kulinarny, gdzie będzie można zjeść na miejscu w kilkunastu restauracjach i barach lub kupić produkty spożywcze do domu. Na uwagę zasługuje... Czytaj dalej
Już sześciu na dziesięciu Polaków posiada smartfony, z których korzystają średnio 2,5 godziny dziennie, spoglądając na ekran wyświetlacza ok. 240 razy. Wiąże się to z tym, że polski rynek reklamy mobilnej w 2015 roku wart był ponad 0,5 mld złotych i stanowił 16 proc.... Czytaj dalej
Już sześciu na dziesięciu Polaków posiada smartfony, z których korzystają średnio 2,5 godziny dziennie, spoglądając na ekran wyświetlacza ok. 240 razy. Wiąże się to z tym, że polski rynek reklamy mobilnej w 2015 roku wart był ponad 0,5 mld złotych i stanowił 16 proc.... Czytaj dalej